تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

زیاده‌خواهی‌ و توهمات جایگاهی در مذاکره ندارد/ تاکید بر مصرف داخلی اظهارت شرمن

  • کد خبر : 20125
  • 16 بهمن 1392 - 7:02
زیاده‌خواهی‌ و توهمات جایگاهی در مذاکره ندارد/ تاکید بر مصرف داخلی اظهارت شرمن

سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات معاون وزیر امورخارجه آمریکا گفت: مقامات آمریکایی حتما می دانند که زیاده خواهی‌ها، توهمات و حرف‌هایی که برای مصرف داخلی مطرح می‌کنند، جایگاهی در مذاکرات ندارد.

 

به گزارش حوزه سیاست‌خارجی کمال مهر؛‌ مرضیه افخم سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات امروز وندی شرمن معاون وزیر امورخارجه آمریکا اعلام کرد: مقامات آمریکایی حتما می دانند که زیاده خواهی ها، توهمات و حرف هایی که برای مصرف داخلی مطرح می کنند، جایگاهی در مذاکرات ندارد.

مرضیه افخم اظهارداشت: آمریکایی ها می دانند که این اظهارات حاصلی جز تداوم ناکامی های آمریکا در چندین سال گذشته که رییس جمهوری آمریکا نیز بدان اذعان کرده است، نخواهد داشت.

وی ادامه داد: هیات مذاکره کننده ایرانی اجازه نخواهد داد که دستاوردهای علمی مردم ایران خدشه دار شود و با ایستادگی در مقابل زیاده طلبی ها به هیچ وجه نخواهند گذاشت موضوعاتی خارج از بحث هسته ای در مذاکرات نهایی مطرح شود.

امروز “وندی شرمن” معاون وزیر خارجه آمریکا و “دیوید کوهن” معاون ضدتروریسم وزارت خزانه‌داری آمریکا برای توضیح درباره توافق هسته ای با ایران در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا حاضر شدند و اظهاراتی را درباره توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ مطرح کردند.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20125

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x