تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

حمله مدیر فروشگاه توزیع سبدکالا در نظرآباد به خبرنگار “نظریک”!!

  • کد خبر : 20023
  • 15 بهمن 1392 - 10:56
حمله مدیر فروشگاه توزیع سبدکالا در نظرآباد به خبرنگار “نظریک”!!

حمله ی مدیر فروشگاه توزیع سبد کالا در نظراباد به عکاس وخبرنگار “نظریک” و آسیب دیدن آنها و خسارت وارد کردن به دوربین عکاس در مقابل مردم باعث شکسته شدن حرمت آنها شد.

گروه استانی«کمال مهر»؛حمله ی مدیر فروشگاه توزیع سبد کالا در نظراباد به عکاس وخبرنگار نظریک و خسارت وارد کردن به دوربین عکاس در مقابل مردم باعث شکسته شدن حرمت عکاس شد.
افرادی بی مسولیت در مقابل مشکلات جامعه موجب شکستن حرمت خبرنگاری میشود که بیشترین ساعات خود را به انعکاس اخبار از رویدادهای تلخ حوادث ، پیروزیهای شیرین و افتخارات شهر و شهروندان و البته بیان مشکلات و کاستی ها برای رفع آن بدست متولیان ومسئولین امر میگذراند و در این راه ، سختی کار، سرما و گرمای هوا ، اتفاقات ناگوار و دیگر مصائب را به جان میخرد.
 نکته اصلی این است که وقتی در تمام دنیا ، خبرنگاران در حرکتی ناشایست ، میتوانند وارد حریم خصوصی افراد شده و اسرار و مسائل ناگفتنی ایشان را در نشریات خود منتشر کنند ، در دولت  امروز ، که داعیه آزادی شان حداقل گوش خودمان را کر میکند ، چرا باید انعکاس یک رویداد خبری جامعه مدنی به حادثه ای تلخ برای یک خبرنگار و عکاس تبدیل شودو به حمله به آنها انجام شود .
عده ای در مرزبندی های تخیلی و توهم زده خود ، تمام فضای محل خدمت خود را تا کیلومترها حریم خصوصی خود میدانند.
منبع: نظریک
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x