تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

تشکر بهروز وثوق از سعید راد در رادیو فردا

  • کد خبر : 20097
  • 15 بهمن 1392 - 14:48
تشکر بهروز وثوق از سعید راد در رادیو فردا

رادیو فردا پس از اظهارات سعید راد در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر با بهروز وثوق مصاحبه‌ای را انجام داد که در این مصاحبه بهروز وثوق از سعید راد تشکر کرده است.

 

به گزارش کمال مهر،  رادیو فردا پس از اظهارات سعید راد در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر با بهروز وثوق مصاحبه‌ای را انجام داد که در این مصاحبه بهروز وثوق از سعید راد تشکر کرده است.

قسمتی از مصاحبه در زیر آمده است:
آقای بهروز وثوقی! در مراسم گشایش، سی و دومین جشنواره فیلم فجر، آقای سعید راد، بازیگر معروف سینما در سخنانی از شما و محمدعلی فردین به عنوان ستون‌های بازیگری سینمای ایران نام بردند. آیا شما از آنچه در این مراسم گذشت، خبری دارید؟
نه متاسفانه. اما یکی از دوستان برای من یک‌‌ای میل فرستاد و خیلی خلاصه گفت که آقای سعید راد در این فستیوال فیلم فجر، از شما یاد کرده‌ است، خیلی باید تشکر کنم از سعید، برای اینکه اگر کس دیگری یاد ما نیست، اقلا سعید راد یاد ما هست.
از طرفی نام بردن از شما و آقای فردین، توسط آقای سعید راد، البته با واکنش‌های منفی هم روبرو شده است.
خب، طبیعتا. وقتی که شایعه می‌شود که بهروز وثوقی مرده است و معلوم است که این شایعات از کجا نشات می‌گیرد، ‌ طبیعتا تعریف کردن از ما به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید. اما خب چه می‌شود کرد. من نمی‌دانم و امیدوارم که واقعا در آن مملکت برای سعید راد، مساله‌ای پیش نیاید.
این در حالی است که سعید راد که به همراه فرامرز قریبیان برای اهدای جایزه بخش مواد تبلیغی روی سن تالار وحدت آمده بود، گفت: «این سن خیلی باشکوه است و من این مهربانی و بخشندگی را که در میان مسئولان می‌بینیم، خواهش می‌کنم با توجه به این امید ایجاد شده، به من اجازه بدهنید که به عنوان یک بازیگر یادی داشته باشم از بزرگان بازیگری ایران آقایان بهروز وثوقی و محمدعلی فردین.»
او ادامه داد: «چه بخواهیم و چه نخواهیم این‌های ستون‌های بازیگری در سینمای ما هستند و محمدرضا فروتن، حامد بهداد و پولاد کیمیایی که الان در سالن هستند از روی دست آن‌ها مشق بازیگری کرده‌اند.»
این قبح زدایی در حالی انجام می‌گیرد که این بازیگران با پیروزی انقلاب اسلامی از کشور فرار کردند.
دانا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20097

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x