تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

تداوم عزت و سربلندی در سایه پیروی از ولایت محقق می‌شود

  • کد خبر : 20002
  • 15 بهمن 1392 - 10:37
تداوم عزت و سربلندی در سایه پیروی از ولایت محقق می‌شود

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: تداوم عزت و سربلندی در سایه پیروی از ولایت محقق می‌شود.

ظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی به دلیل سرسپرده بودن سران رژیم طاغوت، وادادگی و غرب‌زدگی آنها، ایران در جهان به عنوان یک کشور شبیه مستعمره آمریکایی‌ها و کشورهای غربی شناخته می‌شد.

وی تصریح کرد: قوانینی توسط حکام دست‌نشانده به تصویب می‌رسید که بیش از پیش ضعف ایران را در برابر کشورهای زورگوی غربی نشان می‌داد.

نماینده مردم کرج در خانه ملت با اشاره به تصویب قانون معروف به کاپیتولاسیون افزود: این قوانین در راستای تحقیر ملت ایران به سران رژیم منفور پهلوی تحمیل می‌شد و آنها هیچ جسارتی برای دفاع از کشور نداشتند.

اکبریان تاکید کرد: ظلم و و ستم‌های رژیم ستمشاهی، بی‌توجهی به مردم و عدم عمل به احکام دینی مهم‌ترین دلایل قیام ملت ایران علیه حکومت طاغوت بود و با وجود دفاع همه‌جانبه کشورهای زورگوی غربی و قدرت‌های استکباری، این رژیم پوشالی نتوانست در برابر قیام ملت ایران مقاومت کند و سرنگون شد.

وی تصریح کرد: پس از انقلاب دستاوردهای بسیاری توسط ملت ایران و مسئولان کشور زیر پرچم ولایت محقق شد که مهم‌ترین آنها سربلندی و عزت ملت ایران است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ایران امروز در جهان سربلند و باعزت هستند که این امر به واسطه مقاومت‌، ایثار، مبارزه و ولایت‌مداری مردم محقق شده است.

اکبریان تاکید کرد: اگر می‌خواهیم عزت و سربلندی ما تداوم داشته باشد باید همچنان پیرو ولایت بوده و در برابر زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های غرب با تمام توان ایستادگی کنیم.

وی تصریح کرد: در همان روزهای نخست انقلاب اسلامی، غربی‌ها می‌خواستند با ترور بزرگان انقلاب و ایجاد آشوب و تنش در داخل کشور، مانع از پیشرفت و توسعه ایران شوند، اما مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی مردم موجب شد که تمام توطئه‌های آنها خنثی شود.

اکبریان در پایان گفت: این ایستادگی و مقاومت عامل اصلی عزت ملت ایران بوده و به همین دلیل انقلاب ما الگویی برای تمام ملت‌های آزادی‌خواه و استقلال‌طلب شده است.

 

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x