تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

بدترین و حاشیه دارترین نشست روز دوم جشنواره فیلم فجر/ عکاسی حامد بهداد

  • کد خبر : 19775
  • 14 بهمن 1392 - 16:00
بدترین و حاشیه دارترین نشست روز دوم جشنواره فیلم فجر/ عکاسی حامد بهداد

“محسن سیف” گرداننده نشست پرسش و پاسخ فیلم “زندگی جای دیگری است” با نداشتن تسلط بر اجرا نتوانست نشست را به خوبی برگزار کند.

به گزارش خبرنگار سینما کمال مهر؛ نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی “زندگی جای دیگری است” با حضور منوچهر هادی (کارگردان)، یکتا ناصر، حامد بهداد و نیکی کریمی ( بازیگران فیلم)، مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)، بابک کایدان و پدرام کریمی(نویسنده)، جهانگیر میرشکاری(مدیر صدابردار) و امیر سیدزاده (تهیه کننده) برگزار شد.

در ابتدا “منوچهر هادی”، کارگردان فیلم “زندگی جای دیگری است” در خصوص کسب تجربه از ساخت تله فیلم های بسیار گفت: حدود ۱۹ تله فیلم برای تلویزیون ساختم و به لحاظ فیلم نامه و دکوپاژ تا حدودی برای کار حرفه ای در سینما تجربه کسب کرده ام.

وی ادامه داد:حرف اصلی قصه این است که شخصیت داوود در گیر بیماری شده و عاطفه خود را نسبت به خانواده از دست داده است و با توجه به کاری که دارد و بهیار بیمارستان است و وظیفه احیای افراد رو به موت را دارد با بیماری که مبتلا شد تازه به زندگی پی برده بود.

“هادی” در خصوص حضور فیلم در بخش بین الملل گفت: بخش بین الملل بالاخص در بخش سینمای سعادت مفاهیمی ارزشی نهفته است  و ظاهرا این فیلم موفق بوده که از بین ۵ فیلم انتخاب شد.

“حامد بهداد” در ادامه بیان داشت: من سپاسگذارم از اهالی رسانه که این کار را کار متفاوت من می دانند و امیدوارم این توفیق را داشته باشم تا بهتر کار کنم، زیرا دوست دارم به کمال برسم و دلم می خواهد که برداشت های شخصی خودم را در کار منتقل کنم.

وی در خصوص درون گرا بودن شخصیت بهداد در این فیلم افزود: من خیلی دوست دارم فیلم موفق باشد و توسط بازی من چیزی به نمره سینما اضافه شود. من با این نظر اهالی رسانه مخالفم زیرا به نظر من این درون و برون گرایی از مد افتاده  و این تقسیم بندی ها از نظر علمی هم درست نیست و من این نقش ها را قبلا بازی کردم می توانم فیلم های “کافه ستاره” و “هر شب تنهایی” را مثال بزنم اما متاسفانه گویا دیده نشده و موفق نبودم.

بهداد ادامه داد: شاید باید به درک درستی از زندگی می رسیدم تا در این نقش ها متفاوت باشم و خوشبختانه الان در آستانه سن ۴۰ سالگی فکر میکنم به درک درست تری از زندگی رسیدم و توانستم این نقش را درست ایفا کنم.

در ادامه نشست “نیکی کریمی” در خصوص بازی “حامد بهداد” اظهار داشت: بازیگران در بازیگری به یک  معجزه ای می رسند که فکر میکنم این اتفاق برای حامد بهداد در این فیلم افتاد. همه می توانند بازی کنند و در واقع بازی نکردن مهم است.

بهداد در پایان گفت: بازیگران گاهی ضریب هوشی بالا و بعضی از آنها ضریب هوشی پایینی دارند . من تمام سعی ام این است فهم درستی از فیلمنامه و کارگردان را داشته باشم و به بهترین شکل آن را ارائه دهم  و اگر کار من را دوست داشتید بگذارید به حساب درک بهترم.

“یکتا ناصر” در ادامه بیان داشت: وقتی بازیگر با کارگردانی تجربه های کاری دیگر هم داشته باعث می شود همدیگر را در کار بهتر بفهمند و من بسیار خوشحالم که در این فیلم حضور داشتم و افتخار میکنم در کنار گروه حرفه ای کار را انجام دادم.

گفتنی است؛ محسن سیف گرداننده نشست پرسش و پاسخ فیلم “زندگی جای دیگری است” با نداشتن تسلط بر اجرا نتوانست نشست را به خوبی برگزار کند و این اتفاق باعث اعتراض اهالی رسانه در طول جلسه شده بود.

از حاشیه های دیگر این نشست “حامد بهداد” بود که پیش از شروع نشست برای خبرساز کردن خود دوربین به دست در مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت.

انتهای پیام/ اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x