تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

اشخاص بیگانه نقشی در برگزاری بازی با “رئال‌” ندارند/ زیر‌ساخت‌های بازی پرسپولیس و رئال انجام شده

  • کد خبر : 19702
  • 14 بهمن 1392 - 14:25
اشخاص بیگانه نقشی در برگزاری بازی با “رئال‌” ندارند/ زیر‌ساخت‌های بازی پرسپولیس و رئال انجام شده

رویانیان گفت: اینکه گفته می شود اشخاص بیگانه برای بازی با رئال رایزنی کرده‌اند صحت ندارد.

 

 

کمال مهر:رویانیان رئیس بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح  اظهار داشت: با اینکه از پرسپولیس رفتم اما زیرساخت‌های بازی پرسپولیس و رئال را انجام دادم و فعالیت‌های خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این موضوع که می‌گویند اشخاص بیگانه برای برگزاری این بازی هماهنگی‌های لازم را صورت دادند صحت ندارد و یکی از همکاران رسانه‌ای سابق که نماینده باشگاه پرسپولیس است رایزنی‌های لازم را با مدیران رئال انجام داده است.

رویانیان در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان گفت:‌ من بازی پرسپولیس را دیدم و برای این تیم دعا کردم تا موفق شود و همیشه هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم اما دیگر عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیستم و امیدوارم بتوانم در سمت جدیدی که به عهده من گذاشته شده که همان مشاور ویژه در بازرسی نیروی انتظامی است، موفق باشم. پرسپولیس مقابل سپاهان بازی خوبی ارائه داد و من امیدوارم پرسپولیس با علی دایی موفق شود. همیشه آرزوی موفقیت پرسپولیس را دارم و خوشحالم این تیم مقابل سپاهان خوب بازی کرد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: از وزارت ورزش خواهش می‌کنم تا به تیم‌های ملی کمک ویژه‌ای کند و اجازه ندهد این تیم‌های دولتی به مشکل بربخورد؛ من همیشه طرفداران پرسپولیس را دوست دارم و امیدوارم این تیم قهرمان لیگ برتر شود.
 انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19702

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x