تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

جدال لفظی اوباما با یک مجری

  • کد خبر : 19744
  • 14 بهمن 1392 - 15:20
جدال لفظی اوباما با یک مجری

رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه مناقشه برانگیزی که پیش از بازی بزرگ لیگ هاکی روی یخ این کشور پخش شد، شبکه خبری فاکس نیوز این کشور را به دلیل تداوم اتهام‌زنی به دولت به سبب حمله شبه‌نظامیان لیبیایی به کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی در سال ۲۰۱۱ مورد انتقاد شدید قرار داد.

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر،به نقل از فاکس نیوز، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در این مصاحبه به اتهامات مربوط به این که تیم دولت وی علت حمله شبه‌نظامیان در شهر بنغازی را کوچک شمرده است واکنش نشان داد. 

در این مصاحبه مجری شبکه فاکس نیوز از اوباما پرسید چرا وی مسئول خدمات انسانی و بهداشت و درمان خود را به سبب اجرای ضعیف قانون خدمات بهداشت و درمان در سال گذشته میلادی اخراج نکرده است و در عین حال آیا در اداره درآمدهای داخلی دولت فساد وجود دارد و آیا کاخ سفید حمله تروریستی سال ۲۰۱۲ به کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی لیبی را کم اهمیت دانسته است؟

 

اوباما در پاسخ گفت: برخی تصمیمات احمقانه مقصر تحقیقات اضافی اداره درآمد داخلی (IRS) در قبال گروه‌های محافظه‌کار “تی پارتی” هستند که به دنبال وضعیت معاف از مالیات بودند و این مساله در جریان جلسات استماع در کنگره حل و فصل شد.

 

اوباما تاکید کرد: اینگونه مسائل به این دلیل مطرح می‌شوند که شما و تلویزیون شما دوست دارید به آنها دامن بزنید.

 

اوریلی، مجری فاکس نیوز به اوباما گفت: بسیاری از مردم عقیده دارند تیم انتخاباتی اوباما علت حمله شبه‌نظامیان در بنغازی را که طی ‌آن چهار آمریکایی کشته شدند، کم‌اهمیت جلوه داده اما اوباما در پاسخ به وی گفت: آنها به این دلیل چنین اعتقادی دارند که افرادی مثل شما چنین چیزهایی را به شما می‌گویند!

 

در ادامه اوریلی اوباما را درخصوص این که چرا “کاتلین سبلیوس”، دبیر خدمات انسانی و بهداشت و درمان خود را به دلیل مشکلات پیش آمده در فرآیند ثبت نام برای برنامه جدید بهداشت و درمان اخراج نکرده، تحت فشار قرار داد که اوباما در پاسخ گفت: اولویت اصلی من اکنون این است که اطمینان حاصل کنم این برنامه برای مردم آمریکا اجرا می‌شود.

منبع: ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19744

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x