تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

گزارش یدیعوت آحارنوت از هواپیمای بدون سرنشین حزب الله

  • کد خبر : 19446
  • 13 بهمن 1392 - 16:54
گزارش یدیعوت آحارنوت از هواپیمای بدون سرنشین حزب الله

حزب الله این هواپیماها را برای اجرای انفجار در نقاط استراتژیک اسرائیل از طریق برخورد مستقیم و منفجر کردن خود در این مکان ها آماده کرده است.

به گزارش گروه وبگردی کمال مهر،روزنامه اسرائیلی “یدیعوت آحارنوت” در گزارشی آورده که حزب الله لبنان حدود ۲۰۰ هواپیمای نظامی بدون سرنشین دارد وحزب الله قبلا از این هواپیماها درآسمان لبنان استفاده کرده است.

این روزنامه در ادامه افزود از منابع مطلع اسرائیلی آگاه شدیم که حزب الله این هواپیماها را برای اجرای انفجاردر نقاط استراتژیک اسرائیل از طریق برخورد مستقیم و منفجر کردن خود در این مکان ها آماده کرده است.

این هواپیماها ممکن است، برای ضربه زدن به پایگاه های نیروی هوایی اسرائیل در هر رویارویی نظامی آینده مورد استفاده قرار گیرند.

این خبر یک روز پس از از اظهارات فرمانده نیروی هوایی اسرائیل منتشر شد. وی گفته بود: ارتش اسرائیل می بایست با قدرت، با هزاران پایگاه حزب الله در لبنان مقابله کند، چون این پایگاه ها کشور اسرائیل را تهدید می کنند.

فرمانده نیروی هوایی اسرائیل در نشست دانشکده هوا فضا در شهر هرتسلیا افزود: پایگاه های حزب الله در بیروت و منطقه سهل بقاع و جنوب لبنان واقع هستند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x