تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دستبندی برای فرار از آفتاب سوختگی +عکس

  • کد خبر : 19217
  • 13 بهمن 1392 - 6:43
دستبندی برای فرار از آفتاب سوختگی +عکس

این وسیله با آنالیز کردن بدن شما از طریق پوست و همچنین تعیین میزان تابش خورشید رفتارهای بدن را می سنجد.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، آفتاب سوختگی در هر فصلی ممکن است برای انسان پیش آید زیرا تنها کافی است چند دقیقه به طور مدام آفتاب به شما بخورد و سپس به راحتی آفتاب سوخته و دربرخی شرایط دچار آفتاب زدگی و حالت تهوع خواهید شد.

در نمایشگاه CES امسال کمپانی “نتامتو” یک دستبند زیبا را رونمایی کرد که ابتدا به نظر یک وسیله تزئینی می رسد ولی در نگاه عمیق تر حتما متوجه می شوید که این دستبند در اصل وسیله ای است برای فرار از آفتاب سوختگی زیرا باکمک این دستبند می توانید تغییرات بدن را بسنجید.

این وسیله با آنالیز کردن بدن شما از طریق پوست و همچنین تعیین میزان تابش خورشید رفتارهای بدن را می سنجد. این دستبند با استفاده از بلوتوث به یک برنامه روی تلفن همراه متصل شده و اطلاعات لازم را اینگونه به اطلاع می رساند. شما با استفاده از این اطلاعات می توانید خود را در مقابل این مشکل ایمن کنید.

دستبند با ارسال اطلاعات به نرم افزار راه های فرار از آفتاب سوختگی را نیز به شما توصیه می کند. این نرم افزار از راه های طبیعی تا شیمیایی را پیشنهاد می کند که با توجه به دسترسی شما می توانید از ان ها بهرمند شوید. این دستبند در رنگ بندی مختلف ممکن است تا چند ماه دیگر با قیمت ۱۰۰ دلار به بازار عرضه شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x