تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

طرح سیماد در استان البرز اجرایی می‌شود

  • کد خبر : 19011
  • 12 بهمن 1392 - 11:58
طرح سیماد در استان البرز اجرایی می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز از افتتاح و بهره‌برداری طرح سیماد سامانه مکاتبات الکترونیکی دولت در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

 

 

به گزارش کمال مهر، شاهپور رستم‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده این طرح در ایام الله دهه فجر به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با اجرای طرح سماد تمامی عملیات مکاتبات اداری الکترونیکی شده و گامی مهم در جهت توسعه خدمات رسانی به مردم در این استان خواهد بود.

این مسئول با تأکید بر این که با اجرای این مهم در اسرع زمان می‌توانیم در جریان آخرین فرآیند مکاتبات و نحوه ارجاع آنها قرار بگیریم تصریح کرد: جلوگیری از هدر رفت زمان و کاهش مراجعات مردمی از مهمترین مزایای اجرای این طرح است.

رستم زاده یادآور شد: سامانه یکپارچه مبادلات الکترونیکی دولت  سماد بخش قابل توجهی از مکاتبات کاغذی را جایگزین مکاتبات الکترونیکی کرده و همین امر نیز علاوه بر کاهش هزینه‌ها موجب تسریع در فرآیند پاسخگویی به مکاتبات خواهد شد.

*ارتقای سلامت اداری با اجرای طرح سماد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز اجرای این طرح را مهم ارزیابی کرد و گفت: با اجرای این طرح گامی مهم در جهت تحقق سلامت اداری برداشته می‌شود.

به گفته وی تسریع در اجرای امور و  بهبود رضایت عملکرد نیز نیز با اجرای این طرح به نحو چشمگیری ارتقا خواهد یافت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x