تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

پارک چند منظوره «مواد مخدر» در مهرشهر + عکس

  • کد خبر : 16042
  • 12 بهمن 1392 - 10:30
پارک چند منظوره «مواد مخدر» در مهرشهر + عکس

پارک ولیعصر (عج) واقع در خیابان ولیعصر (عج)مهرشهر این روزها بجای تفریح اهالی ،مکانی برای خرید و فروش و مصرف و مواد مخدر شده و در همین راستاکلاسی نیز برای ترک مواد مخدر دایر شده است

به گزارش گروه اجتماعی «کمال مهر»: پارک ولیعصر (عج) واقع در خیابان ولیعصر (عج)مهرشهر این روزها بجای تفریح اهالی ،موجب وحشت آنها از این پارک شده است.

 

این پارک تنها پارک موجود در این منطقه است که جمعیتی بیش از ۵۰۰هزار نفری را در خود گنجانده است، اما این روزها با وجود اتفاقاتی که در این تفرجگاه عمومی رخ میدهد این ترس را برای ساکنین بوجود آورده است که حتی از آنجا نیز گذر نکنند!

 

به گفته ی یکی از ساکنین ؛ شبها در این پارک فروشندگان مواد مخدر جولان می هند و با توجه به آنکه در اطراف این پارک زمینهای خرابه نیز و جود دارد ، مصرف کنندگان در همین محل با روشن کردن آتش به مصرف مواد مخدر می پردازند و همین موضوع باعث شده این پارک بیشتر محلی برای خرید و فروش و مصرف مواد مخدر باشد تا محلی برای تفریح مردم.

 

اما نکته ی قابل تامل اینکه صبح ها در همین پارک کلاسهای ترک اعتیاد برگزار می شود و تعداد شرکت کنندگان قابل توجه ای در این کلاس ها حضور دارند است.

 

یکی دیگر از ساکنین همجوار این پارک گفت: شبها از دود آتش مصرف کنندگان نمیتوانیم استراحت کنیم و زندگیمان را دودی می کنند و صبح ها از سرو صدای ناشی از برگزاری کلاس ترک همین مصرف کنندگان از خواب بیدار میشویم.

 

اما از مشکلات دیگر این مکان میتوان به جمع شدن زباله و نخاله و آثار بجا مانده از مصرف کنندگان مواد مخدر نیز اشاره کرد.

 

معضلات این پارک، بارها توسط رسانه های مختلف از جمله «در استان شبکه ی تهران» انعکاس داده شده است و تنها کاری که از طرف شهرداری صورت گرفته، آسفالت زمین خرابه ی مجاور همین پارک بوده، اما در مورد وضعیت پارک پاسخی از طرف هیچ یک از مسئولین دریافت نشده است و «کمال مهر» امیدوار است با انتشار این خبر مشکل تنها تفرجگاه شهرک ولیعصر(عج) برطرف شود.

 

انتهای پیام / ت

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x