تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ورزشکاران البرزی همواره در صف نخست حمایت از انقلاب و ولایت بوده‌اند

  • کد خبر : 18970
  • 12 بهمن 1392 - 10:20
ورزشکاران البرزی همواره در صف نخست حمایت از انقلاب و ولایت بوده‌اند

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: ورزشکاران این استان همواره در صف نخست حمایت از انقلاب و ولایت حضوری فعال و موثر داشته‌اند.

علیرضا جوانمردی اظهار داشت: ملت ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با هدف استقرار یک نظام مردمی، عادلانه و اسلامی با هدایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) علیه حکومت ستمشاهی قیام کرده و با ایثار و فداکاری به هدف خود دست یافتند.

وی تصریح کرد: حرکت در مسیر ولایت، اتکا به قدرت ایمان و داشتن وحدت از جمله مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی علیه حکومت سرسپرده و منفور طاغوت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بیان داشت: در مبارزات انقلابی همه مردم ایران زیر پرچم ولایت جمع شده و وحدت و همدلی آنها موجب سرنگونی حکومت طاغوت شد.

جوانمردی افزود: در این میان ورزشکاران ایران اسلامی به‌ویژه ورزشکاران استان البرز به دلیل بهره‌مندی از روحیه جوانمردی و مردمی بودن، در صف نخست مبارزات انقلابی حضور داشته و از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز همواره در راه حمایت از اصول و دستاوردهای جمهوری اسلامی پیش‌قدم بوده‌اند.

*توطئه‌های دشمنان برای منحرف کردن جوانان ایرانی بی‌اثر است

وی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه اظهار داشت: امسال ورزشکاران البرزی حضوری گسترده‌تر از گذشته در برگزاری ویژه‌‌برنامه‌ها و مراسم‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: همچنین ورزشکاران این استان به همراه دیگر اقشار جامعه با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه بار دیگر تبعیت خود از ولایت و پایمردی در راه تحقق اهداف و اصول انقلاب به اثبات می‌رسانند.

جوانمردی در پایان تاکید کرد: جوانان استان البرز با مشارکت جدی در برگزاری مراسم‌های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به جهانیان اثبات می‌کنند که توطئه‌ها و دسیسه‌های آنها برای منحرف کردن ذهن جوانان ایرانی بی‌اثر بوده است.

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x