تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

جشنواره سی‌و‌دوم تئاتر فجر تمام شد اما وزیر ارشاد نیامد

  • کد خبر : 19059
  • 12 بهمن 1392 - 14:04
جشنواره سی‌و‌دوم تئاتر فجر تمام شد اما وزیر ارشاد نیامد

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در حالی به گام پایانی خود رسید که علی جنتی وزیر ارشاد حتی برای لحظاتی هم در آن حضور پیدا نکرد.


خبرگزاری فارس: جشنواره سی‌و‌دوم تئاتر فجر تمام شد اما وزیر ارشاد نیامد

به گزارش کمال مهر، سی‌و‌دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای نمایش  های مختلف در سالن‌های تهران به گام آخر رسید.

در این روز برای نخستین بار در حوزه هنرهای نمایشی زندگی «علی‌اکبر ابوترابی» ملقب به سید آزادگان با نمایشنامه‌خوانی «من زنده‌ام» نوشته عبدالحی شماسی و به کارگردانی مژده ساعی در کارگاه نمایش تئاتر شهر برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.

در خانه هنرمندان ایران و در سالن استاد انتظامی نمایش «زندگی در تئاتر» به کارگردانی محمد برهمنی به صحنه رفت که نظر تماشاگرانش را جلب کرد.

در تئاتر شهر باردیگر نمایش «فریب» کاری از کشور اسپانیا با استقبال مواجه شد؛ در تالار چهارسو نمایش «خالی از استخوان شدم» کاری از ابراهیم پشت‌کوهی که برگرفته از یک آئین جنوب ایران در اجرایی متفاوت روی صحنه رفت، پشت‌کوهی قبل از اجرا این نمایش را به روح برادرش تقدیم کرد.

بزرگترین نکته سی‌و‌دومین جشنواره تئاتر فجر خالی بودن جالی علی جنتی وزیر ارشاد در آن بود. این در حالی است که در وزیر ارشاد در مراسم‌های مختلف سینمایی حضور پیدا می‌کند اما در ایام برگزاری سی‌و‌دومین جشنواره تئاتر فجر حتی برای لحظاتی هم حضور پیدا نکرد و احتمالا توجیه این بی‌توجهی باردیگر از سوی علی جنتی «وقت نکردم حضور پیدا کنم» باشد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x