تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

استفاده از بازیگران ترکیه‌ای تب زودگذر است

  • کد خبر : 18679
  • 11 بهمن 1392 - 7:43
استفاده از بازیگران ترکیه‌ای تب زودگذر است

توانمندی بازیگران ما بیش از بازیگران ترکیه‌‌ای است.

کمال مهر:نیما شاهر‌خ‌شاهی بازیگر تلویزیون و سینما  گفت: سریال خوب قطعاً دیده می‌شود و حتی بیشتر از سریال‌های ترکی مورد استقبال مخاطب قرار می‌گیرد، گرچه این سریال‌های ترکی متأسفانه توسط مردم ما دیده می‌شوند، اما نمی‌توان منکر شد که ما بسیار در حوزه‌ی تلویزیون و سینما زحمت می‌کشیم و به دنبال این زحمات کارمان هم دیده می‌شود.

وی ادامه داد: کارگردانان و تهیه‌کنندگان سینمای ما از بازیگران کشورهای دیگر دارای دو جنبه است، جنبه‌ی مثبت آن ایجاد تعامل با فیلمسازان کشورهای دیگر است. حضور بازیگران ما در فیلم‌های کشورهایی که با اصول ما منافات ندارند نکته‌ی مثبت دیگری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با حضور بازیگران خارجی در فیلم‌های خود می‌توانیم عیار بازیگرانمان را نیز بسنجیم؛ اما جنبه‌ی منفی این قضیه اینجاست که استفاده از برخی بازیگران درجه ۳ بی‌انصافی در حق بازیگران توانای خودی‌ست که با این شرایط دست‌مزدها و بیکاری پشت خط مانده‌اند.

بازیگر سریال تلویزیونی “فاصله‌ها” خاطرنشان کرد: نظر من حضور بازیگران ترکیه‌ای در فیلم‌های ایرانی بیشتر یک “تب” بوده و گذراست، چرا که صنعت سینمای ما و توانمندی بازیگری بازیگران به مراتب بالاتر از بازیگران ترکیه است، اما موضوع استفاده از بازیگران خارجی در فیلم‌های ایرانی در مجموع ایده‌ی بدی نیست.

انتهای پیام/ اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x