تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مهدى‏ موعود خواهد آمد و اسلام را سربلند خواهد کرد

  • کد خبر : 18744
  • 11 بهمن 1392 - 16:15
مهدى‏ موعود خواهد آمد و اسلام را سربلند خواهد کرد

«یکى از مشکلات ما در سرِ راه تبلیغ مسیحیّت و پیشرفت استعمار در شمال آفریقا و منطقه‏ى تونس و مغرب این است که این مردم اعتقاد دارند که مهدى‏ موعود خواهد آمد و اسلام را سربلند خواهد کرد».

به گزارش گروه مهدویت وآخرالزمان «کمال مهر»؛ در نظردارد فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون امام عصر(عج)انتظار و منتظر را از ابتدای رهبری ایشان منتشر نماید.که در ادامه می خوانید:

ما آرزو داریم که این یک میلیارد مسلمان، حقیقتاً یک واحد باشند؛ نه اینکه دولت ها و کشورها وجود نداشته باشند. چنین چیزى، على‏الظّاهر، تا قبل از ظهور ولىّ‏عصر أرواحنا فداه، نخواهد شد.بیانات در دیدار کارگزاران نظام، به‏مناسبت سالروز ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ۲۴/۶/۱۳۷۱

راجع به امام‏ زمان این‏همه اثر هست و در اغلبِ این‏ها گفته مى‏شود که آن بزرگوار تشریف بیاورند تا اینکه جهان را پر از عدل کنند. بیش از آنچه که گفته شده «پُر از دین حق کنند» گفته شده «پر از عدالت کنند». یعنى آن چه که در درجه‏ى اوّل مطرح است، «عدالت» است که باید انجام گیرد.

بیانات در دیدار «هیئت دولت» در آغاز کار دوره‏ى دوم ریاست جمهورى آقاى «هاشمى رفسنجانی)۳/۶/۱۳۷۲

این گزارش، مربوط به گروههاى تبلیغى در شمال آفریقاست. گزارشگر مى‏نویسد: «یکى از مشکلات ما در سرِ راه تبلیغ مسیحیّت و پیشرفت استعمار در شمال آفریقا و منطقه‏ى تونس و مغرب این است که این مردم اعتقاد دارند که مهدى‏ موعود خواهد آمد و اسلام را سربلند خواهد کرد». گزارشگر، این را در گزارش رسمى خود مى‏نویسد و براى هیاتى که مسئول رسیدگى به این کارهاست، مى‏فرستد. بنابراین، نفس اعتقاد به مهدى‏ موعود، باعث ایجاد مشکل براى استکبار و استعمار شده بود؛ در حالى که اعتقادى که برادران ما در آن مناطق دنیا دارند، به روشنى و وضوح اعتقادى که ما امروز در اینجا داریم نیست؛ بلکه بیشتر ابهامات و کلّى گویى وجود دارد تا تعیین مصداق و مورد و نام و خصوصیّات. درعین‏حال، استعمارگران از این امید ترسیدند.

بیانات در جمع اقشار مختلف مردم در روز میلاد پربرکت حضرت ولى عصر (عجّل الله تعالى فرجه) ۱۷/۱۰/۱۳۷۴ 

گردآورنده : مهدی یزدیان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x