تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

جایزه فیفا‌ به پله هیچ ارزشی ندارد

  • کد خبر : 18708
  • 11 بهمن 1392 - 8:08
جایزه فیفا‌ به پله هیچ ارزشی ندارد

مارادو‌نا اسطوره‌ی سابق فوتبال جایزه فیفا‌به پله ‌رابی اعتبار خواند

به گزارش خبرنگار ورزشی کمال مهر، مارادونا‌ و پله که زمانی بهترین بازیکنان فوتبال بوده‌اند، بار‌ها در مورد یکدیگر اظهار نظرهای شدیدی انجام داده‌اند.
در فوتبال طی سال‌های گذشته رقابت‌های شخصی زیادی بین فوتبالیست‌های معروف وجود داشته است مانند رقابت بین کارلوس‌ بیلاردو‌ و سزار لوئیس مونتی‌، ساموئل‌اتونو‌ و روژمیلا‌، لوچانوموجی‌ و ماسیمو‌ وراتی‌ اما هیچ اندازه‌‌ی رقابت دو اسطوره تاریخ فوتبال پله و مارادونا‌  در دو دهه‌ی اخیر جنجالی نبوده است.
بیشتر این جنجال‌ها از طرف مارادونا بوده است، به خصوص اظهار نظر آخرش‌ در مورد جایزه‌ی اخیر پله، در اینجا چند اظهار نظری جنجالی مارادونا درباره‌ی پله را می‌خوانیم:
 مردم من رای دادند حالا آنها می‌خواهند من جایزه را با پله تقسیم کنم من این جایزه را با هیچ کس شریک نمی‌شوم و واکنش  مارادونا به درخواست فیفا‌ برای قسمت کردن جایزه بهترین بازیکن‌ قرن در انتخابات سال ۲۰۰۰ پله باید به موزه باز گردد.
بعد از اینکه اسطوره‌ی برزیلی از توپ‌های جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی دفاع کرد، او قرص هایش را اشتباهی خورده، او قرص‌های ‌صبحش را خورده است پله گیج می‌زند من به وی پیشنهاد می‌کنم دفعه‌ی بعد داروهایش‌ را درست مصرف و دکترش را نیز  عوض کند.
 بعد از اینکه پله ادعا کرده بود ‌نیمار از مسی بهتر است چرا من را با پله مقایسه می‌کنید؟ مادرم گفت من قوی‌تر هستم و او با بازیکنانی‌ بازی می‌کرد که حتی نمی‌توانستند حرکت کنند در مراسم اهدای توپ طلا، پله‌ نام کریستیانو‌ رونالدو‌ را کریستیا‌نو ‌لنوناردو، تلفظ کرد این نشان می‌دهد که او به کجا تعلق دارد.
واکنش مارادونا به تلفظ اشتباه اسم رونالدو‌ توسط پله.
 وقتی درباره‌ی من و مسی صحبت می‌شود یک فرد رنگین پوست در فیفا خوشحال نمی‌شود.
 شاید این بخاطر سن و سال او باشد که روی فکر کردن او تاثیر می‌گذارد نمی‌توانید کسی را که در ۲۰ سال گذشته هیچ کاری انجام نداده سرزنش کنید من او را حتی در سوپر مارکت هم ندیده‌ام نمی‌دانم او چکار می‌کند.
واکنش مارادونا‌ به حضور دائمی پله در رسانه‌ها بدون اینکه پست شخصی داشته باشد.
 معمولا در این روز‌ها پله‌را در مراسم اهدای جوایز در کنار رئیس فیفا‌ ‌می‌بینم، مانند  عروسکی است که با یک کنترل هدایت می‌شود مارادونا پله را به داشتن روابط پشت پرده با مقامات ‌فیفا متهم کرد تفاوت بزرگ مارادونا و پله این است که تمام بازیکنان فوتبال من احترام می‌گذارند چیزی که پله از آن برخوردار نیست پله دوست کسانی است که فوتبال را اداره می‌کنند من با آنها رابطه‌ی خوبی ندارم من دوست بازیکنان هستم.
 مارادونا‌ پله را به داشتن روابط با مقامات فیفا‌ متهم کرده در حالیکه او کامل چهره‌ی مردمی دارد.
در سال ۲۰۰۰ من با رای مردم به عنوان بازیکن‌ قرن انتخاب شدم و پله دوم شد او در انتخاب بهترین ورزشکار تاریخ برزیل هم پشت سر آیرتون‌ سنا قرار گرفت جایزه‌ای که فیفا‌ به پله داد، اصلا ارزش ندارد مارادونا‌ مدعی شد حتی در برزیل هم کسی پله را دوست ندارد و به همه یاد آوری کرد جایزه‌ی ‌فیفا به پله، به عنوان یک عمر حضور در فوتبال هیچ اعتباری ندارد.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18708

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x