تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

جنگ‌طلبان را با قاطعیت سر جایشان می‌نشانیم/ آمریکایی‌ها به قدرت ایران واقفند

  • کد خبر : 18252
  • 10 بهمن 1392 - 6:43
جنگ‌طلبان را با قاطعیت سر جایشان می‌نشانیم/ آمریکایی‌ها به قدرت ایران واقفند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکایی‌ها خود می‌دانند قادر به انجام هیچ جسارت گستاخانه‌ای علیه ملت ایران نیستند و به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران واقفند.

 

خبرگزاری فارس: جنگ‌طلبان را با قاطعیت سر جایشان می‌نشانیم/ آمریکایی‌ها به قدرت ایران واقفند

به گزارش کمال مهر به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی در خصوص روی میز بودن گزینه نظامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر نیروهای مسلح توانمند و بسیج مردمی و بهره مند از تجهیزات پیشرفته دفاعی آماده مواجهه با هر نوع اقدام خصمانه از طرف هر متجاوزی است.

وی تأکید کرد: دوران دفاع ۸ ساله و ۳۴ سال ایستادگی و مقاومت ملت ایران در قبال زیاده خواهی‌های نظام سلطه همواره این آمادگی را ایجاد کرده است که هر دشمن متجاوزی را از اقدام خود پشیمان کند.

وزیر دفاع افزود: در عین حال به نظر نمی‌رسد اظهارات مقامات آمریکایی چیزی بیش از یک بلوف سیاسی باشد، همانگونه که اخیراً وزیر سابق دفاع آمریکا اعتراف کرد تهدیدات نظامی آمریکا علیه ایران یک بلوف سیاسی است.

دهقان تصریح کرد: آمریکایی‌ها خود می‌دانند که قادر به انجام هیچ جسارت گستاخانه‌ای علیه ملت ایران نیستند و به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران واقفند.

وی خاطرنشان کرد: البته ما از جنگ و تنش استقبال نمی‌کنیم ولی جنگ طلبان را با قاطعیت بر سر جایشان می‌نشانیم.

دهقان گفت: تداوم اینگونه اظهارات نسنجیده، تنفر ملت ایران و ملت‌های منطقه و جهان را از آمریکا بیشتر می‌کند و فضا را برای ادامه مسیر گفت‌وگو و دیپلماسی آلوده می‌کند.

وزیر دفاع در پایان بیان داشت: جای تعجب است که مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و دیپلماسی هنوز دم از کاربرد روش‌های قرون وسطایی می‌زنند و فکر می‌کنند با زور و ظلم و تجاوز می‌توانند منافع خود را تأمین کنند، غافل از اینکه این دوران دیگر سپری شده و کاربرد همین ادبیات نسنجیده است که آمریکا را به سرعت به سمت افول می‌برد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x