تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

اکران رایگان فیلم در سینما هجرت کرج در روز سینما سلام

  • کد خبر : 18445
  • 10 بهمن 1392 - 11:21
اکران رایگان فیلم در سینما هجرت کرج در روز سینما سلام

همزمان با روز آشتی با سینما، سینما هجرت کرج با امکانات ویژه خود را برای پذیرایی از میهمانان روز سینما سلام آماده می‌کند.

گروه استانی «کمال مهر»؛به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کرج، دهم بهمن ماه امسال روز سینما سلام نامگذاری شده است به همین دلیل برای تشویق مردم به تماشای فیلم‌های سینمایی در سالن‌های سینما، سینماداران به صورت رایگان پذیرای حضور مخاطبان و علاقه‌مندان سینما خواهند بود.

برای این گزارش، سینما هجرت نیز که این روزها خود را برای پذیرایی از جشنواره سی و دوم فیلم فجر آماده می‌کند با دو فیلم جذاب به مخاطبان استانی خویش سلام دوباره‌ای خواهد داد.

دو فیلم سینمایی بوی گندم و خسته نباشید به صورت رایگان امروز صبح پنج‌شنبه دهم بهمن ماه تا انتهای شب به اکران عمومی درخواهد آمد.

این گزارش به اختصاص شرایط ویژه پذیرایی سینما هجرت در روز سلام سینما اشاره کرده و آورده است: میهمانان روز سینما در سالن‌های اکران سینما هجرت با پذیرایی ویژه‌ای روبه رو خواهند شد، چرا که با تجهیز سینما به سامانه صوت و تصویر دیجیتال سینمای کشور و ظرفیت بالای پذیرش از امکان تماشای فیلم‌های دیجیتال با بهترین کیفیت فنی، روز خاطره‌انگیزی برای میهمانان سینما هجرت، قدیمی‌ترین سینمای استان رقم خواهد خورد.

شایان ذکر است: هنرمندان در روز سینما سلام به استان‌های مختلف رفته و با مردم به تماشای آثار سینمایی خواهند نشست.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x