تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

علی دایی: برای جنگ باید اسلحه و مهمات داشته باشی/ پروین قول‌های امیدوار‌کننده‌ای داد

  • کد خبر : 18333
  • 10 بهمن 1392 - 7:59
علی دایی: برای جنگ باید اسلحه و مهمات داشته باشی/ پروین قول‌های امیدوار‌کننده‌ای داد

  کمال مهر:: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جلسه هیات مدیره موضوعات مهمی مطرح شد و آقای پروین قول‌های امیدوارکننده و خوبی را برای حل و فصل مشکلات تیم دادند. علی دایی درباره نشست مشترک هیات مدیره باشگاه با سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برگزاری این نشست در شرایط کنونی می‌تواند مفید و راهگشا […]

 

کمال مهر::

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جلسه هیات مدیره موضوعات مهمی مطرح شد و آقای پروین قول‌های امیدوارکننده و خوبی را برای حل و فصل مشکلات تیم دادند.
علی دایی درباره نشست مشترک هیات مدیره باشگاه با سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برگزاری این نشست در شرایط کنونی می‌تواند مفید و راهگشا باشد. به نظرم جلسه بسیار خوبی بود، ما برخی مسائل و موضوعات مهم مرتبط با تیم را با هیات مدیره و مدیریت جدید در میان گذاشتیم و آنها نیز قول‌های امیدوارکننده‌ای دادند تا این مشکلات برطرف شود. آقای پروین تاکید داشتند در اسرع وقت مسائل و مشکلات اعضای تیم را حل و فصل می‌کنند، به این امید که بنده درباره مسائل مختلف تیم و مواردی که مدیریت باشگاه باید در جریان باشد نکاتی را مطرح کرده و اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه نیز تلاش خواهند کرد تا انشاا… این مشکلات برطرف شود.
علی دایی درباره امیدواری‌اش نسبت به کسب نتایج مطلوب در شش بازی باقیمانده گفت: ما خیلی امیدواریم و تاکید می‌کنم که تیم خوبی داریم اما می‌گویم به تنهایی نمی‌شود وارد جنگ شد. وقتی وارد جنگ و کارزار می‌شوی باید اسلحه و مهماتی داشته باشی تا بتوانی موفق باشی و پیروز. با دست خالی نمی‌شود به جنگ رفت. ان‌شاا… هیات مدیره کمک می‌کند تا بچه‌ها با روحیه بالا و مشکلات کمتر در تمرینات و بازی‌ها حاضر شوند.
دایی درباره اینکه علی پروین و محمد جمشیدی تاکید کردند سرمربی پرسپولیس در جلسه هیات مدیره به توان فنی و غیرتمند بودن شاگردانش تاکید داشته، گفت: من چیزی جز حقیقت را نگفتم. انصافا ما بازیکنان خوبی داریم که از نظر فنی توان بالایی دارند و واقعا بچه‌های باغیرت و با تعصبی هستند. این را با اطمینان کامل و از ته قلبم می‌گویم. من به شاگردانم افتخار می‌کنم و آنها را قویا بازیکنان با غیرت و بامعرفی می‌دانم. بچه‌های ما امسال مشکلاتی داشتند، آنها واقعا صبوری کردند. اولویت آنها مسائل فنی و کسب نتایج خوب برای سربلندی پرسپولیس و شادی هواداران بوده است. من ایمان دارم که بچه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند و از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهند کرد اما آنها باید تمرکز کافی و وافی را داشته باشند. مشکلات مالی و یکسری مسائل این چنینی خواسته یا ناخواسته روی تمرکز و روح و روان بازیکنان تاثیر می‌گذارد. هر کسی که قرارداد می‌بندد روی دریافتی‌ها حساب می‌کند. آنها هم زندگی دارند و ما باید منصفانه و واقع‌بینانه همه چیز را نگاه کنیم. وقتی مشکلات این چنینی ایجاد می‌شود مستقیم یا غیرمستقیم روی تمرکز، آرامش و روح و روان بازیکن تاثیر می‌گذارد. بازیکن هر چقدر هم بخواهد به این مسائل فکر نکند مشکلاتی که برایش ایجاد می‌شود او را به دردسرهایی انداخته و تمرکز لازم را از او می‌گیرد و اینها به طور اتوماتیک‌وار روی عملکرد تیم و بازیکنان تاثیر می‌گذارد. باز هم تاکید می‌کنم ما بچه‌های واقعا باغیرتی داریم و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که در بازی‌های باقیمانده انتظارات باشگاه و هواداران را برآورده کنیم تا شرمنده آنها نشویم. ببینید، یکسری اتفاقات می‌افتد که خیلی‌ها از آن خبر ندارند. مثلا بازیکن می‌آید و پول بلیت برگشت به تهران را می‌دهد اینها یک نمونه است. شما خودتان عمق فاجعه را ببینید. حالا ما امیدواریم این مشکلات برطرف شود و همه چیز با نظم و ترتیب انجام شده و مشکلات به حداقل برسد تا با تمرکز بالا و آرامش بیشتر شاهد عملکرد بهتر بچه‌ها باشیم.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با حضور علی پروین و علی دایی در راس هرم مدیریتی و فنی پرسپولیس می‌بایست شاهد روزهای درخشان این تیم پرطرفدار و مردمی بود، گفت: حقیقتش را بخواهید من خودم را جزو بزرگان پرسپولیس نمی‌دانم. پرسپولیس آدم‌های بزرگ زیادی داشته که سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده‌اند. ما هم به عنوان یکی از اعضای این خانواده تلاش می‌کنیم برای برآورده کردن انتظارات و سربلندی هواداران. پرسپولیس خیلی بزرگ است و امیدوارم این همدلی که امروز شاهد آن بوده‌ام زمینه‌ای شود برای موفقیت‌های پرسپولیس. آنچه مهم است سربلندی و موفقیت پرسپولیس است و همه ما برای این هدف تلاش می‌کنیم و امیدواریم که امسال شرمنده هواداران نشویم.

 
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x