تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ظریف: کاخ سفید «متن جعلی» از توافق ژنو منتشر کرد/ متن اصلی را ما منتشر کردیم

  • کد خبر : 18259
  • 10 بهمن 1392 - 6:50
ظریف: کاخ سفید «متن جعلی» از توافق ژنو منتشر کرد/ متن اصلی را ما منتشر کردیم

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: آقای ظریف در مجلس گفت ما جرأت داشتیم و متن اصلی توافق را منتشر کردیم اما کاخ سفید متن جعلی را به نام Fact Sheet منتشر کرد.

خبرگزاری فارس: ظریف: کاخ سفید «متن جعلی» از توافق ژنو منتشر کرد/ متن اصلی را ما منتشر کردیم

کمال مهر:مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جلسه مشترک دولت و مجلس که هم اکنون با حضور علی لاریجانی و حسن روحانی در صحن علنی مجلس در حال برگزاری است، گفت: در این جلسه آقای ظریف وزیر خارجه طی سخنانی به بیان مباحثی پیرامون توافقات ژنو پرداخت.

وی اضافه کرد: آقای ظریف گفت، ما جرات داشتیم و متن اصلی توافق را منتشر کردیم اما کاخ سفید متن جعلی را به نام fact sheet منتشر کرد که این نشان دهنده پیروزی ملت ایران است.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه اظهار داشت: آقای ظریف، میزان درخواست برای سفر به ایران و ملاقات با مقامات ایرانی را نشانه پیروزی ملت ایران عنوان کرد.

رحیم زارع نماینده مردم آباده در خانه ملت نیز  درخصوص سخنان وزیر خارجه در این نشست گفت: آقای ظریف اظهار داشت که ما در تمام امور خود، آرمان‌ها، اقتدار و عزت و استقلال نظام را در نظر می‌گیریم و شما نمایندگان مطمئن باشید که ما با اقتدار در چارچوب NPT به پیش می‌رویم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین افزود: وزیر خارجه با ترسیم فضای سیاسی آینده عنوان کرد که ما روابط  و تعاملات خود با سایر کشورها را در راستای سیاست‌های کلی نظام تنظیم می‌کنیم تا در عرصه سیاست خارجی در آینده قدم‌های بهتر و محکم‌تری را برداریم و این تعاملات دو سویه خواهد بود و نه یک سویه.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x