تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

آقای کی‌روش! تیم ملی ۳ نفره است؟/ نشان اهمال برای فدراسیون فوتبال!

  • کد خبر : 18553
  • 10 بهمن 1392 - 16:10
آقای کی‌روش! تیم ملی ۳ نفره است؟/ نشان اهمال برای فدراسیون فوتبال!

موفقیت بزرگ فوتبال ایران در راهیابی به جام جهانی تحت تاثیر رفتار آماتوری در فدراسیون فوتبال زیر سوال رفته است.

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر،کارلوس کی‌روش  در نشست خبری خبر لغو اردوی آفریقای جنوبی را اعلام کرد. سناریویی تکراری که در ۸ ماه گذشته از صعود ایران به جام جهانی بارها تکرار شده است. کی روش در تابستان امسال و سپس در زمستان ۲ سفر طولانی مدت را به غیر از دیگر سفرهای خود پشت سرگذاشت. اولی برای هماهنگی اردوی پرتغال و دومی برای هماهنگی اردوی آفریقای جنوبی بود اما هر دو اردو سرنوشت مشابهی پیدا کرد و به نتیجه نرسید.این بار بهانه لغو اردو بسیار تامل و البته تاسف برانگیز است. بهانه‌ای که به سرعت مورد پذیرش رئیس فدراسیون فوتبال هم قرار گرفته و آن هم حضور ۳ بازیکن ایرانی در لیگ قطر است. کی‌روش که پیش از این برای پذیرش عذرخواهی برخی بازیکنان برای بازگشت به تیم ملی اقرارنامه‌های سخت‌گیرانه مقابل آنها می‌گذاشت و خودش عنوان کرده بود که بازیکنان حاضر در اردوی آفریقای جنوبی در جام جهانی هم همراه تیم ملی خواهند بود، آن وقت خودش تنه‌اش به تن فوتبال آماتوری خورده و به راحتی اردوی فوتبال ملی ایران را برای ۳ بازیکن لغو می‌کند. آیا سرمایه فوتبال ملی ما همین ۳ بازیکن بوده‌ و تیم ایران با همین ۳ بازیکن صلاحیت رفتن به اردو را داشته است؟ آیا سرمربی تیم ملی نمی‌تواند بخاطر این نفرات سر حرف خودش بماند؟

در این میان باید نشان کوتاهی کردن را به روابط عمومی فدراسیون فوتبال اهدا کرد که در نزدیک به ۳ سال اخیر نتوانسته روابط متعادلی را میان سرمربی تیم ملی و رسانه ها برقرار کند. تیم ملی فوتبال ایران مدت‌هاست مدیر رسانه‌ای ندارد و سرمربی تیم ملی هر بار اراده کرده به نفع یا به خلاف منافع تیم ملی با رسانه‌های دست چین کرده خود به گفت و گو نشسته و هر چه خواسته بر زبان آورده است.

روابط عمومی فدراسیون فوتبال هیچ‌گاه منبع دسته اول اخبار تیم ملی فوتبال نبوده و اخبار مهم تیم ملی هیچ‌گاه از مجرای روابط عمومی فدراسیون اعلام نشده است. این بخش از فدراسیون حتی توانایی کنترل مصاحبه‌های سرمربی تیم ملی و دست چین رسانه‌ها توسط او و منتشر نشدن صحبت‌هایی که درباره رسانه‌ای نشدن آنها با کی‌روش توافق شده را ندارد.

اردوی آفریقای جنوبی هم لغو شد تا تیم ملی ایران همچنان در حسرت دیدار و اردوی تدارکاتی باقی بماند، شاید فدراسیون دلش را به صعود تیم ملی به جام جهانی خوش کرده اما خانه‌ای که کی‌روش و فدراسیون روی آب برای تیم ملی ساخته‌اند می‌تواند در جام جهانی فاجعه‌بار باشد و آن زمان که بی‌تردید این افراد هرکدام انگشت اتهام و اهمال را به سوی یکدیگر خواهند گرفت، مردم ایران هیچکدام از آنها را نخواهند بخشید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x