تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

ناطق نوری اصلاح‌طلب است یا اصول‌گرا/ ۳ سند از رد ادعای هاشمی/ تصادف اتوبوس با هواپیما+عکس/ فیلم؛ هنرمندان غیرارزشی

  • کد خبر : 17925
  • 09 بهمن 1392 - 7:40
ناطق نوری اصلاح‌طلب است یا اصول‌گرا/ ۳ سند از رد ادعای هاشمی/ تصادف اتوبوس با هواپیما+عکس/ فیلم؛ هنرمندان غیرارزشی

افشاگری نکونام علیه استقلال، دزدیدن خون پاپ سابق، سیر تا پیاز یک انجمن صنفی منحله و تصادف اتوبوس با هواپیما از مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور است.

 

خبرگزاری فارس: ناطق نوری اصلاح‌طلب است یا اصول‌گرا/ ۳ سند از رد ادعای هاشمی/ تصادف اتوبوس با هواپیما+عکس/ فیلم؛ هنرمندان غیرارزشی

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز سه‌‌‌‌شنبه ۰۸/۱۱/۱۳۹۲ می‌آید:

* ۳ سند در رد ادعای هاشمی درباره جمله «ملاک حال فعلی افراد است»

سایت تریبون مستضعفین در گزارشی نوشت: سخنان و راه امام خمینی(ره) به عنوان الگو و مرامنامه انقلاب اسلامی همواره مورد تاکید نیروهای اصیل انقلابی بوده و استناد به آن همواره فرصت‌طلبانی را که در پی دگرگونی در مسیر و اهداف انقلاب بوده‌اند دلگیر کرده است.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

* سیر تا پیاز یک انجمن صنفی منحله!

سایت دانا در گزارشی نوشت: روز گذشته ۷ بهمن ماه، ۷۷۲ نفر از فعالان و روزنامه‌نگاران کشور در نامه‌ای به حسن روحانی، خواستار بازگشایی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران شدند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* تصادف عجیب اتوبوس با هواپیما در فرودگاه مهرآباد+عکس

سایت صبحانه در خبری نوشت: تصادف عجیب یک دستگاه اتوبوس با هواپیما در فرودگاه مهرآباد باعث وارد شدن صدمه جدی به هواپیما شد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

* جواد نکونام: عوام‌فریبی دیگر کافی است/ مشکل استقلال را در تمرینات این تیم جستجو کنید

جواد نکونام،‌ کاپیتان تیم ملی ایران به روزنامه خبر ورزشی می‌گوید: قصد نداشتم مصاحبه کنم اما در این مدت حرف‌هایی زده شد که درست نبود، عوام‌فریبی دیگر کافی است.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

* شیطان پرستان خون پاپ سابق را دزدیدند

سایت عصر ایران در خبری نوشت: یک ظرف حاوی خون پاپ ژان پل دوم رهبر سابق کاتولیک های جهان که در کلیسایی در شهر مورد علاقه این پاپ “آکوئیلا” نگهداری می شد، به سرقت رفت.

* ناطق نوری اصلاح‌طلب است یا اصول‌گرا؟

سایت دیدبان در گزارشی نوشت: ناطق نوری که در انتخابات ۷۶ به نماد حاکمیت تبدیل شده بود، بعد از شکست در آن انتخابات دوره جدیدی از حیات سیاسی‌اش رقم خورد؛ دورانی که بیشتر سیر نزولی داشته است تا صعودی.

.

* استقبال یک منتقد سینما از خر خواندن برخی منتقدان توسط مهرجویی

رضا درستکار منتقد سینما در خصوص به کارگیری لفظ خر از سوی داریوش مهرجویی به آنا می‌گوید: مهرجویی حتی اگر لقب خر هم به ما بدهد دوستش داریم.

* دستور یک مسئول درباره ساختمان‌های دولتی واگذار شده به دیگران

روزنامه خراسان در بخش اخبار ویژه‌ خود نوشت: یک مقام مهم اجرایی به کارشناسان حقوقی دولت دستور داده شرایط باز پس گیری برخی دیگر از ساختمان‌های واگذار شده به موسسات را بررسی و برای تصویب ارائه کنند.

.

* فیلم/ قسمت ۲۶ دکتر سلام

بیست و ششمین قسمت مجموعه «دکتر سلام» منتشر شد.

* تلاش برای تخریب چهره خانواده‌های ایرانی در رسانه‌های ضد انقلاب

سایت دیده‌بان در گزارشی نوشت: رسانه‌های ضدانقلاب اصرار دارند این شبهه را القا کنند که اغلب خانواده‌های ایرانی به همجنس‌گرایی و کودک آزاری مشغولند.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

* «رونق واردات» وعده انتخاباتی روحانی بود؟

سایت مشرق در گزارشی نوشت: اگر روند رو به رشد واردات در ادامه دولت یازدهم که سیاست درهای باز تجاری با جهان را در پیش گرفته، ادامه یابد، مشکلی که در چند سال اول دولت احمدی‌نژاد گریبانگیر اقتصاد کشور شد، دوباره باز خواهد گشت:

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

* کلاس درس جوانمردی و یک نکته برای حاکمیت

سایت الف در گزارشی نوشت: پیام اخلاقی اقدام معلم جوانمرد تنها برای هم صنفی‌های خود نیست، محمدعلی خود را در کنار دانش‌آموز بیمارش قرار داد تا جان دوباره نه به سینه مایوس پسرک، بلکه به پیکره نحیف اخلاق هم‌دردی و هم نفسی در جامعه بدمد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x