تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

خلاقیت ویژه و دردناک چینی‌ها برای درس خواندن +عکس

  • کد خبر : 17883
  • 09 بهمن 1392 - 6:54
خلاقیت ویژه و دردناک چینی‌ها برای درس خواندن +عکس

نوشیدن قهوه و کافئین یکی از راه هایی است که کمک می کند تا دانش آموزان شب های سرحال تری داشته باشند و بیشتر درس بخوانند اما چینی ها روشی عجیب تر و البته دردناک برای بیدار ماندن پیدا کرده اند.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، دانش آموزان در سراسر دنیا برای پیشرفت و کسب درجات بالا درس می خوانند و در این راه ممکن است چندین بار نیاز به گذراندن امتحان های سخت باشد. گذراندن چنین امتحان هایی نیاز به تلاش بسیار و شب زنده داری های بسیار دارد.

نوشیدن قهوه و کافئین یکی از راه هایی است که کمک می کند تا دانش آموزان شب های سرحال تری داشته باشند و بیشتر درس بخوانند اما چینی ها روشی عجیب تر و البته دردناک برای بیدار ماندن پیدا کرده اند که می تواند مدت زمان بیشتری دانش آموزان را بیدار نگه دارد.

در این تکنیک عجیب دانش آموزان موهای خود را به سقف خانه وصل می کنند تا زمانی که خوابشان برد موها کشیده شده و از شدت درد بیدار شوند. این حرکت به قدری دردناک است که پس از یک یا دوبار به طور کلی خواب را از سر دانش آموز می پراند.

یک از دانش جویانی که از این روش استفاده می کند گفت:” همه روش ها از خوردن کافئین، سیلی زدن در هنگام خوابالودگی، سوزن زدن به دست یا حتی زخم کردن بدن را برای درس خواندن امتحان کرده ام اما این روش بیشتر کارساز بوده است”.

با گسترده شدن این روش و پخش شدن تصاویر مختلف روی اینترنت بسیاری از پزشکان انتقادهای شدید کرده اند و مطالب بسیاری در مورد مضرات این روش منتشر کرده اند. از جمله مشکلات این روش کنده شدن موها از ریشه و ضعیف شدن آن ها و همچنین کشیده شدن پوست سر و آسیب پذیرتر شدن آن در مقابل مشکلات دیگر است. آن ها همچنین این روش را راهی برای فشار وارد کردن به مغز اعلام کرده اند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x