تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

نقش مسئول سابق بی‌بی‌سی در پرونده سوءاستفاده جنسی از کودکان

  • کد خبر : 17918
  • 09 بهمن 1392 - 7:31
نقش مسئول سابق بی‌بی‌سی در پرونده سوءاستفاده جنسی از کودکان

پلیس انگلیس در ادامه پرونده موسوم به «یوتری» در حال بررسی ادعای مطرح‌شده در مورد نقش یک مسئول سابق بی‌بی‌سی در سوءاستفاده جنسی از کودکان در هلند است.

 

خبرگزاری فارس: نقش مسئول سابق بی‌بی‌سی در پرونده سوءاستفاده جنسی از کودکان

 

به گزارش کمال مهر به نقل از روزنامه «اکسپرس»، پلیس انگلیس در حال بررسی ادعاهای مطرح‌شده در مورد نقش یک کامند سابق بی‌بی‌سی در پرونده سوءاستفاده جنسی از پسران نوجوان در آمستردام هلند است.

گفته می‌شود این مسئول سابق بی‌بی‌سی که نامش فاش نشده، خانه‌ای سه طبقه در منطقه «ایتیز» دارد. وی پسران نوجوان را به این خانه منتقل کرده، آن‌ها مورد سوءاستفاده جنسی قرار داده و از آن‌ها فیلم می‌گرفته است.

پلیس علاوه بر این گزارش‌هایی دریافت کرده که نشان می‌دهد این فرد در انتشار و پخش گسترده این فیلم‌ها هم نقش کلیدی ایفا کرده است.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که پلیس هلند هم قصد دارد به زودی بار دیگر پرونده سوءاستفاده جنسی از کودکان را بازگشایی کند.

شبکه بی‌بی‌سی نیز تحقیقاتی را در این مورد آغاز کرده بوده که دو هفته قبل یک نفر در این سازمان دست به افشاگری زده و اطلاعات مربوط به این فرد را به پلیس انگلیس ارائه کرده است.

پلیس انگلیس این موضوع را در قالب عملیات موسوم به «یوتری» که بعد از رسوایی «جیمی سویل» آغاز شد، مورد بررسی قرار می‌دهد. سویل هم مجری و ستاره سابق بی‌بی‌سی بود که بعد از مرگش مشخص شد در دوران کاری‌اش ده‌ها کودک را مورد آزار جنسی قرار داده است. بعد از رسوایی سویل، پلیس انگلیس عملیاتی را برای مبارزه با آزار جنسی کودکان آغاز کرده که تاکنون به بازداشت چندین شخصیت معروف انگلیس منجر شده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x