تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

فاطمه اسکندری از شعار تبلیغاتی اش می گوید؛برای «باغ سیب مهرشهر» در آینده ای نزدیک تدابیری اندیشیده می شود!

  • کد خبر : 17871
  • 09 بهمن 1392 - 8:30
فاطمه اسکندری از شعار تبلیغاتی اش می گوید؛برای «باغ سیب مهرشهر» در آینده ای نزدیک تدابیری اندیشیده می شود!

فاطمه اسکندری نماینده ی مردم در شورای اسلامی شهر کرج در مصاحبه اختصاصی با«کمال مهر» درخصوص شعار تبلیغاتی و وعده ای که به مردم مهرشهر و کرج داده بود، مطالبی را بیان داشت.

فاطمه اسکندری نماینده ی مردم در شورای اسلامی شهر کرج در مصاحبه با «کمال مهر» در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر “نجات باغ سیب مهرشهر “یکی از شعارهای تبلیغاتی شما در انتخابات شوراها بود ، اکنون چه تدابیری برای حفظ و نگهداری این باغ انجام داده اید؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه ریاست کمیته ی محیط زیست را بر عهده دارم هر ۳۰ الی ۴۰ روز یکبار با تشکیل جلسه ای ماهانه تمامی مشکلات بررسی می شود.

وی در ادامه افزود :اولین جلسه باحضور ارگانهای مختلف مردم نهاد  و سازمانهای تابع شهرداری تشکیل  و درخصوص باغ سیب هفته ی گذشته باحضور علی ترکاشوند شهردار منطقه ی ۴  این موضوع بررسی شد که در آینده ای نزدیک تدابیری اندیشیده می شود.

 

اسکندری در پاسخ به پرسشی در خصوص نبود سرانه فضازی سبز و  کمبود پارک تفریحی مناسب در مهرشهر ،گفت:در جلساتی که  با حضور سازمانهای تابع شهرداری صورت گرفت این موضوع هم عنوان شد که ایجاد فضای سبز رو به پیشرفت است و در چند ماه اخیر پارک جدیدی با نام “خبرنگار” در نزدیکی کیانمهر افتتاح میشود.

نماینده ی مردم در شورای اسلامی شهر کرج در انتها سخنانش تصریح کرد:تمامی پارکهای موجود در استان البرز که بالای ۵۰/۰۰۰مساحت دارند دارای قرائت خانه میشوند تامحصلان،دانشجویان و دانش آموزان در آنجا بتوانند مطالعه کنند.

 

 

گفتنی است باغ  سیب مهرشهر به زعم داشتن مالکان حقیقی و حقوقی، جزء سرمایه های طبیعی شهر کرج ویکی از جاذبه های گردشگری  سرسبز و وسیع کلانشهر کرج به شمار می رود که به مثابه  ریه تنفسی برای این شهرستان عمل می کند؛باغ سیب مهرشهر در کنار باغ جهانشهر کرج تنها سرمایه های زیست محیطی این کلانشهر هستند، اما باغ سیب مهرشهر این روزها حال خوبی ندارد وبا اینکه چندین مرتبه وضعیت آن از همینجا اعلام شد که [highlight color=”eg. yellow, black”](آتش و تبر ؛همدم درختان باغ سیب مهرشهر) [/highlight]شده است و از طریق رسانه های مختلف انعکاس داده شد، اما برای این باغ و ریه تنفسی کرج تدبیری اندیشیده نشد و حال در انتظار محقق شدن وعده وعید های انتخاباتی مسئولین می باشد.

انتهای پیام/نداترکاشوند

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x