تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

تندبادی با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت اردبیل را در نوردید

  • کد خبر : 18169
  • 09 بهمن 1392 - 16:48
تندبادی با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت اردبیل را در نوردید

تندبادی شدید با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت شهر سرعین و روستاهای همجوار را در نوردید.

 

خبرگزاری فارس: تندبادی با سرعت 70 کیلومتر در ساعت اردبیل را در نوردید

به گزارش کمال مهر از اردبیل، به دنبال تغییر دمای هوا در اردبیل و آغاز بارش‌های مجدد تند باد شدید با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت شهرهای سرعین، ‌نیر و مناطقی از مشگین‌شهر را درنوردید و در رفت و آمد روزانه مردم و زندگی آنها اختلال ایجاد کرد.

با ورود یک سامانه بارشی از روز گذشته دمای هوا در اردبیل که در دی ماه و اوایل  بهمن ماه شبیه به بهار بود  به یکباره سرما و بارش‌های زمستانی رخ نمود و سبب شد تا هموطنان باردیگر به استفاده از لباس‌های گرم و امکانات گرمایشی روی آورند.

این وضعیت جوی که با بارش‌های پراکنده باران در مناطق مختلف استان اردبیل همراه بوده نوید روزهای برفی و بارانی در هفته آینده را می‌دهد که بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل از شامگاه فردا بارش‌ها در استان اردبیل به شکل برف  و ریزش هوای سرد ادامه خواهد داشت تا هموطنان بار دیگر برف زمستانی را تجربه کرده و هوای سرد را در چله زمستان به عینه مشاهده کنند.

ساکنان مناطق مختلف استان اردبیل  که در آغازین روزهای چله زمستان با بارش باران که در این ایام سال تعجب انگیز است روبرو شدند و در کنار آن وزش باد در برخی از مناطق مردم را با مشکلاتی روبرو کرده اما از فردا شب بارش برف آغاز می‌شود و به شکل خفیف در بسیاری از مناطق استان تا روز شنبه ادامه پیدا می‌کند.

به دنبال این بارش‌ها هوای سرد و کاهش ۱۵ درجه‌ای هوا دراستان اردبیل حاکم می‌شود به طوری که افت دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه رخ خواهد داد.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اردبیل این سامانه بارشی و سرد نیمه زمستان تا روز دوشنبه در منطقه حاکم خواهد بود تا زمستان در میانه راه خودنمایی کرده و بار دیگر صلابت خود را به رخ بکشد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x