تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

پورشه قسطی، ماهی ۶۹ میلیون تومان!

  • کد خبر : 17519
  • 08 بهمن 1392 - 6:37
پورشه قسطی، ماهی ۶۹ میلیون تومان!

تعجبی ندارد در شهری که خودروهای ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به تعداد انبوه رفت و آمد می‌کنند، فروش قسطی خودروهای لوکس با چنین اعداد و ارقام کهکشانی رایج باشد.

 

 

 

پورشه قسطی، ماهی 69 میلیون تومان!

 

کمال مهر – عرضه اقساطی خودرو چه به صورت پیش‌فروش و چه به صورت شرایطی یا لیزینگی، یکی از راه‌های افزایش میزان فروش محسوب می‌شود. در حقیقت این اقدام یکی از روش‌های خودروسازان به منظور افزایش درآمد‌ها و رونق بیشتر تیراژ است.

 

اما وقتی پای فروش اقساطی خودروهای لوکس وسط کشیده می‌شود، داستان رنگ و بوی دیگر به خود می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار بازارخبر، در تهران پایتخت هستند تعداد زیادی شرکت‌ها و موسسات لیزینگ و حتی نمایشگاه‌دار که اقدام به عرضه خودروهای لوکس و اسپرت وارداتی با شرایط عجیب می‌کنند.

در تماسی که با یکی از همین نمونه‌ها داشتیم، اطلاعات حیرت‌انگیزی به دست آوردیم.

نمایشگاه فوق چند مدل شاسی‌بلند پورشه کاین را به صورت اقساطی برای مشتریان خاص تدارک دیده بود. داستان از این قرار است که این نمایشگاه مدل GTS این پورشه را با قیمت نقدی ۹۶۰ میلیون عرضه می‌کرد ولی برای قسط‌بندی شرایط دیگری داشت.

به این صورت که که ۶۰۰ میلیون را ابتدا دریافت و مابقی (۳۲۰ میلیون) را طی شش ماه تا یک سال از مشتری به صورت قسطی با سود ۳۰ درصد اخذ می‌کرد.

این یعنی سود ۹۶ میلیون تومانی روی هر دستگاه. بنا بر این مشتری متمول این پورشه می‌بایست ۴۱۶ میلیون تومان را به نمایشگاه‌دار برگرداند.

در روش قسط‌های نیم ساله، او باید ماهیانه ۶۹ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان و در روش قسط‌های یک ساله می‌بایست ماهیانه ۳۴ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان پرداخت کند.

***

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x