تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سگ مسابقه مردی را پای چوبه دار برد

  • کد خبر : 17564
  • 08 بهمن 1392 - 7:19
سگ مسابقه مردی را پای چوبه دار برد

پسر جوان که در جریان درگیری بر سر یک قلاده سگ مسابقه ای مرتکب قتل شده بود با تائید حکم قصاصش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر ، در این پرونده جعفر ۳۶ ساله متهم به مباشرت در قتل کاظم سرقت مقرون به آزار و شرکت در نزاع می باشد.متهم به قتل در جلسه محاکمه اش که در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد با رد اتهاماتش در دفاع از خود گفت : چند روز قبل از قتل دائی من سگ دامداری مقتول را به امانت گرفته بود. آن سگ به دلیل اینکه سگ مسابقه ای بود خیلی ارزش داشت. زمانیکه برادر مقتول برای گرفتن سگ به سفره خانه دایی من در شهریار رفته بود، در آنجا یک درگیری کوچک رخ داد که خانواده مقتول علیه ما شکایتی را مطرح کردند. چند روز بعد من به همراه دوستانم برای حل این مشکل به خانه برادر کاظم رفتیم که در آنجا دوستانم با تهدید ۲۰ میلیون تومان پول، چند تخته فرش و مقداری طلا سرقت کردند. این اتفاقات درگیری اصلی را رقم زد که در جریان آن کاظم به قتل رسید. من هیچ نقشی در این درگیری نداشتم و مرتکب قتل نیز نشدم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش رئیس دادگاه ختم رسیدگی به این پرونده را اعلام کرد و برای صدور حکم همراه ۴ قاضی مستشار وارد شور شد. قضات دادگاه کیفری نیز پس از بررسی پرونده و دفاعیات متهم او را به قصاص محکوم کردند.

با اعتراض متهم پرونده برای رسیدگی به شعبه ششم دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دادگاه شعبه ششم دیوان عالی کشور حکم را تائید کردند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x