تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

دادن سبد کالا به مردم گدا پروری نیست؟/ تذکر لاریجانی به رسایی

  • کد خبر : 17847
  • 08 بهمن 1392 - 14:56
دادن سبد کالا به مردم گدا پروری نیست؟/ تذکر لاریجانی به رسایی

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت:پیش از این پرداخت یارانه نقدی را گدا پروری می‌دانستند آیا دادن یک سبد کالا به مردم و بازگشت سیاست کوپنی گدا پروری نیست!

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی کمال مهر، حمید رسایی نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۸ بهمن) طی تذکری گفت: دولت محترم مصوبه‌ای برای اهدای یک سبد کالا برای برخی از اقشار در نظر گرفته است که از دولت تشکر می‌کنیم.

وی افزود: همچنین از مجلس که تعامل خوبی با دولت دارد تشکر می‌کنم، ولی سوال اینجا است پیش از این دریافت پرداخت یارانه نقدی را گدا پروری می‌دانستند در حالی که پول نقد را به مردم می‌دادند تا خودشان مدیریت کنند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: آیا در حال حاضر دادن یک سبد کالا به مردم گدا پروری نیست، آیا بازگشت به سیاست‌های کوپنی گدا پروری نیست.

نماینده تهران اظهار داشت: در تلویزیون از وزیر صنعت سوال شد چرا در سبد کالای اعلام شده برنج خارجی وجود دارد که وی عنوان کرد برای اینکه برنج ایرانی ده کیلویی در بازار وجود ندارد و این واقعا جای سوال دارد.

در ادامه علی لاریجانی با قطع سخنان رسایی خطاب به وی گفت: “تذکر یعنی اگر هیئت رئیسه در اجرای آئین نامه کوتاهی کرد به هیئت رئیسه تذکر داده شود ولی شما راجع به هدفمندی صحبت می‌کنید این درست نیست”.

لاریجانی ادامه داد: وقتی شما به عنوان تذکر وقت می‌گیرید باید تذکرات راجع به عملکرد هیئت رئیسه باشد و این درست نیست شما وقت بگیرید و راجع به موضوع دیگری صحبت کنید.

البته رسایی به این موضوع اشاره کرد که بر اساس اصل ۱۴۲ قانون اساسی وزرا باید اموالشان را اعلام کنند ولی تاکنون بعضی از وزرا چنین اقدامی را انجام ندادند.

انتهای پیام/

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x