تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

رفتن به دل آتش به خاطر X-Box +عکس

  • کد خبر : 17129
  • 07 بهمن 1392 - 6:34
رفتن به دل آتش به خاطر X-Box +عکس

چندی پیش یک آمریکایی از اهالی شهر کانزاس برای نجات دادن یک ایکس باکس وان جان خود را به خطر انداخت و بی پروا به دل آتش زد.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر،  سال پیش جوانی چینی به خاطر خریدن یک دستگاه ایپد کلیه اش را به فروش گذاشت و البته پس از مدتی هم تا حد مرگ پیش رفت. این اعمال عجیب کم نیستند زیرا افراد بسیاری هستند که به خاطر وسایل کم ارزش جان خود را به خطر می اندازند.

چندی پیش یک آمریکایی از اهالی شهر کانزاس برای نجات دادن یک ایکس باکس وان جان خود را به خطر انداخت و بی پروا به دل آتش زد. این مرد که نامش فاش نشده است پس از چند دقیقه جدال با آتش توانست وسیله بازی خود را نجات دهد.

به گفته آتش نشان ها این مرد در حال بازی کردن بوده است که بی توجه از اطرافش دچار حریق می شود و شعله هایی که به خاطر اجاق گاز همه جا را فرا گرفته بود به سمت او می آیند و او با سرعت از ساختمان خارج می شود و با آتش نشانی تماس می گیرد.

پس از آنکه آتش نشان ها به محل حادثه رسیدند متوجه اضطراب مرد شدند و ناگهان او بی مقدمه وارد خانه شد و با کنار زدن شعله های آتش ایکس باکس وان خود را نجات داد و بیرون آمد. البته این دلاوری برای نجات یک کنسول سوختگی های خاصی را روی بدن او باقی گذاشت. به گفته آتش نشانی خانه او دچار خسارتی ۸۰ هزار دلاری شده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x