تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

جزئیات توزیع قرآن ترجمه وهابیت در مسابقه قرآن فرهنگیان/ تشکر آموزش و پرورش از خبرگزاری فارس

  • کد خبر : 17474
  • 07 بهمن 1392 - 18:56
جزئیات توزیع قرآن ترجمه وهابیت در مسابقه قرآن فرهنگیان/ تشکر آموزش و پرورش از خبرگزاری فارس

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: بسته‌بندی قرآن‌ها به صورتی بوده است که هیچ‌کس نمی‌توانست بدون باز کردن به محتوای آن پی ببرد؛ در نتیجه قرآن‌ها به ۸ داور اهدا شد.

خبرگزاری فارس: جزئیات توزیع قرآن ترجمه وهابیت در مسابقه قرآن فرهنگیان/ تشکر آموزش و پرورش از خبرگزاری فارس

کمال مهر:مسعود ثقفی، مشاور مدیرکل و سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران  اظهار داشت: اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس درباره موضوع توزیع قرآن چاپ عربستان با ترجمه وهابیت، مشفقانه و دلسوزانه بود و ما از این خبرگزاری تشکر می‌کنیم و از برخی رسانه‌ها که با عجله نسبت به انتشار مطالب ناقص اقدام می‌کنند، ناراحت هستیم.

وی با تأیید خبر خبرگزاری فارس گفت: در یکی از مدارس تهران روز پنج‌شنبه، مسابقه قرآن فرهنگیان برگزار شد که در خاتمه مسابقه مقرر شد به ۸ داور هدیه‌ای اهدا شود که مدیر مدرسه عنوان می‌کند تعدادی قرآن وکیوم شده دارد.

ثقفی ادامه داد: بسته‌بندی قرآن‌ها به صورتی بوده است که هیچ‌کس نمی‌توانست بدون باز کردن به محتوای آن پی ببرد؛ در نتیجه قرآن‌ها به ۸ داور اهدا شد.

وی افزود: بعداً یکی از داوران، قرآن‌ را باز می‌کند و متوجه این موضوع می‌شود و بلافاصله به مسئولان اطلاع می‌دهد که آنها نیز از داوران خواهش کردند، کتاب‌ مورد نظر را بازگردانند؛ همه کتاب‌ها را پس می‌دهند به جز یک داور که او هم البته کتاب را بازگردانده است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: چاپ این کتاب‌های قرآن به سال ۱۴۱۷ هجری قمری باز می‌گردد و در بسته‌بندی پستی آن نیز سال ۱۹۹۷ درج شده است؛ به این معنی که این کتاب‌ها ۱۷ سال پیش چاپ شده است و تعداد کل بسته نیز ۱۹ کتاب است که همه آنها نزد مسئولان ذی‌ربط است.

وی افزود: ما ضمن تشکر از خبرگزاری فارس، معتقدیم مدارس باید هشیارتر باشند و ما هم به عنوان مسئولان آموزش و پرورش باید نظارت بیشتری داشته باشیم تا سوء استفاده از غفلت‌ها نشود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x