تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

آلبوم جدید “کبیری” بعد از “شب و روز” در نیمه راه است

  • کد خبر : 17203
  • 07 بهمن 1392 - 7:42
آلبوم جدید “کبیری” بعد از “شب و روز” در نیمه راه است

مجتبی کبیری گفت: تولید آلبوم جدیدم به نیمه رسیده و تا اردیبهشت ماه وارد بازار می شود.

کمال مهر:مجتبی کبیری خوانند پاپ کشورمانگفت: خواننده از نظر هزینه باید تامین شود، اما هنرمند باید به نقطه خاصی برسد تا در بین کارهای ولی و مردم هم حسی و ارتباط برقرار شود.

وی افزود: هزینه پس از برقراری ارتباط با مردم با ارائه کارها بعدی در کنار پر بار کردن آثار خود می تواند به مقوله در آمدزایی این هنر نیز توجه کند.

این هنرمند عنوان کرد: در گذشته برخی از خوانندگان در آثارشان از ترانه، ملودی و آهنگسازی  خود و در تنظیم از کمک دوستان استفاده می‌کردند، خوشبختانه امروز این موضوع کمتر شده البته این امر دلیل بر بد با خوب بودن کارها ندارد اما از نظر من باید در کار تنوع باشد و به گفته بزرگان دو فکر بهتر از یکی است.

کبیری اظهار داشت: اگر خواننده به دلیل شناخته شدن در بین مردم، به خوانندگی از دیدی درآمد زایی صرف نگاه کند با به تکرار رسیدن در زمان کوتاهی نیز فراموش  خواهد شد.

وی درباره‌ی آلبوم جدیدش گفت: در نیمه راه هستم و تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده در اردیبهشت ماه آلبوم وارد بازار  خواهد شد.

این هنرمند بیان کرد: اشعار مورد استفاده در این آلبوم نسبت به آلبوم ” شب و روز” قوی‌تر است و از مضامین عاشقانه، شاد و مورد پسند مردم استفاده شده است.

کبیری خاطر نشان کرد: در این آلبوم شاعران جوان و همچنین و افراد شناخته شده با من همکاری کرده‌اند و  هنگام عرضه آلبوم به بازار مصاحبه مطبوعاتی ویژه‌ای خواهیم داشت و هنوز هم تصمیم کلی برای نام آلبوم گرفته نشده است.

انتهای پیام/ص

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x