تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

واکنش معاون روحانی به توصیه رفتن از تهران

  • کد خبر : 17248
  • 07 بهمن 1392 - 8:25
واکنش معاون روحانی به توصیه رفتن از تهران

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به برخی برداشت ها که از زبان وی توصیه به خروج مردم از تهران برای نجات جانشان کرده بود؛ پاسخ داد.

 

کمال مهر: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به برخی برداشت ها که از زبان وی توصیه به خروج مردم از تهران برای نجات جانشان کرده بود؛ پاسخ داد.

هفته گذشته رییس سازمان حفاظت محیط زیست به شورای اسلامی شهر تهران رفت تا به سوالات اعضای شورا در حوزه محیط زیست پاسخ دهد. در این جلسه یکی از خانم های نماینده گفت که دو فرزند دوقلوی وی به علت آلودگی هوا دچار مشکل شده اند حال باید چه کار کنم ؟ که ابتکار در پاسخ به این نماینده گفته بود : ˈ اقدام عاجل فقط خروج از تهران است ˈ.

این پاسخ ابتکار باعث شد تا رسانه های مختلف برداشت های متفاوتی از آن داشته باشند و برخی از آنها اعلام کردند که رییس سازمان حفاظت محیط زیست توصیه می کند از تهران بروید.

معصومه ابتکار، در واکنش به اخباری که از زبان وی توصیه به خروج مردم از تهران برای نجات جانشان کرده بودند؛ دروبلاگ خود نوشت: مقابله و کاهش آلودگی هوا راه حل های علمی، کار و تلاش بی وقفه همه دستگاهها و زمان مناسب می طلبد.

راه حل های عاجلی مثل آنچه قبلا مطرح شده که آب پاشی می کنیم یا یونیزاسیون به کار می بریم یا وسایل عظیم حرکت دهنده هوا ایجاد و باد درست می کنیم و از این دست!!!! فایده ندارد و علمی و کاربردی نیست.

در جلسه شورای شهر در پاسخ به سوال یکی از خانم های نماینده شورا که گفت دو فرزندم بیمار هستند و باید چه کنم؟ پاسخ دادم اقدام عاجل فقط خروج از تهران است.

اما خبر این گفت و گو به نحوی مطرح شد که برای بسیاری از دوستان ایجاد سوال کرد؛ گویی راه حل کلی معضل، ترک تهران است. این روزها فرصتی نشد تا به این شبهه پاسخ دهم ، تا اینکه دراین زمینه مطلبی دیدم ، دست نویسنده درد نکند.

معتقدم نباید به مردم دروغ گفت، اگر چه تمام توان سازمان برای هماهنگی با دستگاه های مسوول برای بهبود کیفیت سوخت و استاندارد خودرو و … به کار گرفته شده و انشاءالله به زودی نتایج آن بروز خواهد کرد، باز هم می گویم اگر در وضعیت اورژانسی قرار گرفته اید فعلا بهتر است تهران را ترک کنید.

یک خبر خوش هم از نتایج تلاش ها دارم و آن اینکه توزیع بنزین با استاندارد یورو ۴ در شهر اراک آغاز شده است.

ایرنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x