تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

دایی: از موقعیت هایمان استفاده می کردیم، پیروز می شدیم/در جریان مسئله استعفایم نیستم

  • کد خبر : 17146
  • 07 بهمن 1392 - 6:48
دایی: از موقعیت هایمان استفاده می کردیم، پیروز می شدیم/در جریان مسئله استعفایم نیستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و به نظرم اگر باهوش تر عمل می کردیم میتوانستیم پیروز میدان باشیم.

 

به گزارش گروه ورزش کمال مهر، علی دایی پس از شکست مقابل فولاد در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از بهترین بازی‌هایی بود که هر دو تیم انجام دادند به هر دو تیم تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود و به نظرم اگر باهوش تر عمل می کردیم میتوانستیم پیروز میدان باشیم، این برد را به فولاد تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: روی پنالتی‌ها هم در تمرینات کار کرده بودیم اما این مسابقات جام حذفی است و ما باختیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بحث استعفایش گفت: در جریان این مسائل نیستم، من سرمربی پرسپولیس هستم و کارم را ادامه می‌دهم و به شایعات توجهی ندارم و محکم کار خودم را می‌کنم.

دایی در مورد اینکه جام حذفی و لیگ برتر را پرسپولیس از دست داده گفت: تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا در ادامه لیگ خوب نتیجه بگیریم، هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید ما قهرمان یا نایب قهرمان هستیم. فاصله تیم‌ها بسیار نزدیک است و شش بازی مانده و ۱۸ امتیاز. تلا‌ش‌مان را می‌کنیم و هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

وی در مورد حمایت علی پروین از خود افزود: علی پروین به من لطف دارد، باید با تمام انرژی‌مان کار کنیم تا بتوانیم در آینده نتیجه بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بعد از بازی با گسترش فولاد اتفاقات زیادی در باشگاه افتاد و آن مسائل و مشکلات بر روی تیم تاثیر گذاشت، گفت: مشکلات خیلی وقت است که وجود دارد، تنها همین یک هفته نبود ما از مدت‌ها پیش مشکلات‌مان شروع شد.

دایی در مورد اینکه پرسپولیس مشکل فنی داشت، گفت: فولاد تیم بسیار خوبی است و یکی از بهترین تیم‌های ایران است. حسین فرکی هم مربی و استاد من بوده و امیدوارم همیشه موفق باشد.

وی خاطرنشان کرد: شما در مورد چه مشکل فنی‌ای صحبت می‌کنید؟ من مسئول فنی تیم هستم، پنالتی‌زنان ما مشخص بود همه آنهایی که پنالتی زدند در تمرینات ما جزو بهترین‌ها بودند و خودشان گفتند که از نظر روحی و روانی آماده پنالتی زدن هم هستیم. اگر من هر فرد دیگری را انتخاب می‌کردم و پنالتی می‌زد و پنالتی گل نمی‌شد باز هم همین صحبت‌ها را می‌کردید، پنالتی دست علی دایی نیست و من نمی‌توانم خودم  به زمین بروم و پنالتی بزنم!

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x