تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

به جرم توهین به رجوی دادگاهی شدم +عکس

  • کد خبر : 17438
  • 07 بهمن 1392 - 15:21
به جرم توهین به رجوی دادگاهی شدم +عکس

یک تواب سازمان مجاهدین خلق گفت: تنها به جرم نوشتن شعار مرگ بر مسعود رجوی ۹ ساعت دادگاهی شدم.

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر،یاسر عزتی با تشریح بخشی از روزهای تلخ حضورش در تیم سازمان مجاهدین خلق (منافقین) گفت: افرادی که تازه وارد پادگان اشرف و سازمان می شدند باید ۲ سال در هنگ حنیف آموزش و دوره می دیدند به نوعی مخ ما را شستشو می دادند ولی چون من پدرم در اشرف بود ۶ ماهه خارج شده و وارد تیم شدم.وی افزود: به ما نوعی اطلاعات می دادند که انگار ایران یک دهات است و قدم به قدم سپاهی با اسلحه ایستاده و حتی می گفتند اگر می خواهید از مجموعه خارج شوی تو را به ایران می فرستیم و ما از ایران می ترسیدیم.

این عضو سابق سازمان مجاهدین خلق اظهار داشت: یک بار از زور عصبانیات روی دیوار نوشتم “مرگ بر رجوی – دیدار به قیامت” و به این دلیل من بازداشت شده و ۹ ساعت از صبح تا عصر دادگاه بودم. اینقدر فشار آوردند و همه دوستانم بر علیه من اعترافاتی داشتند و دست آخر وصیت نامه مادر را آوردند که نوشته بود باید برای سازمان تا آخرین نفس کار کنی و من به نوعی گول خوردم.

عزتی با اشاره به اینکه می گفتند پدر من از شکنجه گرهای به نام سازمان بوده گفت: البته پدرم مسئول خرید سازمان هم بود ولی همیشه من را کتک می زد. گاهی با چک و لگد و گاهی با صندلی چون مخالف جدایی من با سازمان بود.

این عضو سابق مجاهدین خلق در پاسخ به اینکه آیا تیم های ترور دوره خاص و پاداش خاصی داشتند گفت: تروریست های سازمان معمولا ۳ تا ۵ سال در سازمان بودند و نباید با ما ارتباط برقرار می کردند چون ما نباید از ایران چیزی می فهمیدیم. مثلا صیاد شیرازی خیلی اهمیت داشت و باید از بین می رفت و یا لاجوردی را خود رجوی دستور اکید داشت باید ترور شود.

عزتی در مورد ارتباطات غیر اخلاقی در سازمان گفت: سازمان مهاجرین را در کشورهای اروپایی جذب می کردند و حتی برای آنها همسر اختیار می کردند و به نوعی با زنان دنبال جذب نیرو بودند و هزینه زیادی هم صرف می کردند. “مدتنز” وکیل سازمان بود و تمام افرادی که با او کار می کردد زنان دوره های اول سازمان بودند.

یکی از نکات جالب در گفته های این فرد این است که می گوید: اول شادی و تفریح و هتل و پول بود بعد در حاشیه همه را جمع می کردند برویم تظاهرات… این روش گروه مجاهدین بوده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x