تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

برگزاری ۴۶ دوره آموزشی در داخل و خارج از منطقه تهران

  • کد خبر : 17246
  • 07 بهمن 1392 - 8:20
برگزاری ۴۶ دوره آموزشی در داخل و خارج از منطقه تهران

یعقوبی هدف از برگزاری دوره های فوق را ارتقاء سطح علمی کارکنان، آشنایی با متد، نرم افزار و سیستم های جدید فنی و تخصصی، بروز رسانی اطلاعات ذکر کرد.

 

 

به گزارش گروه اقتصادی کمال مهر، به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه تهران، یوسف یعقوبی کارشناس آموزش منطقه هدف از برگزاری دوره های فوق را ارتقاء سطح علمی کارکنان، آشنایی با متد، نرم افزار و سیستم های جدید فنی و تخصصی، بروز رسانی اطلاعات، استفاده از پیشنهادات شرکت کنندگان در دوره های آموزشی با توجه به اطلاعات کسب شده در محیط کاری خود و فرآیندهای عملیاتی و تعمیراتی، انتقال آموزه های فراگرفته شده به سایر کارکنان و استفاده از تجربیات پیشکسوتان پیرامون مباحث مدیریت دانش وعنوان کرد.

یعقوبی با بیان اینکه بارزترین مزیت برگزاری دوره ها به صورت درون سازمانی ایجاد فرصتی برای تطبیق دادن دوره با صنعت و چالش های موجود می باشد گفت: ما می توانیم دوره ها را هماهنگ با خط مشی، فرایند و سیستم های موجود در سازمان اجراء کنیم، بدین ترتیب درک آموخته ها و به کارگیری آنها در فضای واقعی کار برای کارکنان به مراتب سریع تر امکان پذیر می شود.

وی خاطرنشان کرد: در فصل پاییز ۴۶ دوره آموزشی و ۷۵۵۴ نفرساعت آموزش و به طور میانگین ۱۸.۸۸ نفر ساعت برای هر نفر در داخل و خارج از منطقه تهران برگزار شده است.

یعقوبی در خصوص برنامه های آتی واحد آموزش افزود: در برنامه های آینده نیز برگزاری دوره های فنی و تخصصی از قبیل دوره های مبانی برق، آشنای با نرم افزار Auto CAD، UPS مقدماتی و دوره های عمومی از قبیل مدیریت رفتار سازمانی، نظام آراستگی محیط کار بر مبنای ۵S، امنیت ارتباطات، سلسله دوره های ICDL، آئین نگارش و مکاتبات عمومی و دوره های عمومی HSE از قبیل اصول و مقررات عمومی بهداشت وایمنی، ایمنی و آتش نشانی عمومی، آشنایی با پروانه های کار، پدافند غیرعامل و در صورت فراهم شدن شرایط، دوره آموزشی مدیریت بحران و واکنش در شرایط اضطراری در دست اقدام و برنامه ریزی می باشد. همچنین با همکاری رابطین آموزش به جهت تحقق مبحث مدیریت دانش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان عرصه این صنعت اقدام  به برگزاری دوره های   On The Job Fraining (آموزش حین کار) و برنامه ریزی دقیق برای سال آتی خواهیم داشت.

گفتنی است نظام آراستگی محیط کار بر مبنای نظام آراستگی ۵S ژاپن،ISO 9001:2008 ، مدیریت خلاقیت و نوآوری،  OHSAS 18001:2007، ISO 14001:2004، IMQ در شرکت، ارزیابی و کارآیی انرژی در تجهیزات برقی، ارزیابی و کارآیی انرژی در فن و پمپ، توربین های گازی، تعیین نقطه اشتعال مواد نفتی و شبکه های نسل جدید NGN ، سیستم عامل LENUX و سیستم ماکس شرکت فایبرهوم چین و در حوزه حراست، دوره های امنیت ارتباطات، حفاظت از اسناد و مدارک، تخلیه تلفنی و در حوزه HSE نیز، ایمنی و آتش نشانی عمومی، صدور پروانه های کار گرم و سرد، مقررات و اصول بهداشت و ایمنی، کار در ارتفاع، پدافند غیرعامل و . . . از جمله دوره های آموزشی برگزار شده بوده است.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x