تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

برنامه فاجعه بار غرب برای تغییر سبک زندگی دارویی و درمانی مسلمانان!

  • کد خبر : 17340
  • 07 بهمن 1392 - 10:05
برنامه فاجعه بار غرب برای تغییر سبک زندگی دارویی و درمانی مسلمانان!

صهیونیسم جهانی از داروهای گیاهی کمک می گیرند حال آنکه خود از بزرگترین تولید کننده های داروهای شیمیایی به شمار می روند،

گروه پزشکی کمال مهر ؛ دکتر رضایی متخصص طب سنتی از افزایش استفاده داروهای شیمیایی در کشورهای اسلامی ابراز تاسف کرد و گفت: صهیونیسم جهانی و غرب در درمان بیماری ها از داروهای گیاهی کمک می گیرند حال آنکه خود از بزرگترین تولید کننده های داروهای شیمیایی به شمار می روند، متاسفانه دنیای اسلام با خرید انواع داروهای شیمیایی خواسته و ناخواسته غرب را در ایجاد اختلاف و به دنبال آن کشتار بیگناهان کمک می کنند.

یکی از پر سودترین منابع مالی جهان اسلحه و داروست که ۸۰ تا ۹۰ درصد سهام این منابع در دست صهیونیست ها می باشد و آنها با همین سود به دست آمده از راه فروش دارو و اسلحه هزاران دلار و یورو را به جیب می زنند و به پشتیبانی همین دلار و یورو به کشورهای فلسطین و سوریه حمله کنند.

دنیای اسلام بیش از هزاران میلیارد دلار صرف خرید داروهای شیمیایی می کند که یا به صورت ماده اولیه یا خود دارو وارد می شوند، اما اگر طب سنتی، بومی و اسلامی رایج شود کمک بزرگی به جهان اسلام می شود و از آن طرف شکست بزرگی برای قدرتهای مادی و غربی به شمار می رود و دیگر قدرتی ندارند تا به کشورهای اسلامی فشار بیاورند.

غرب از ۲۰۰ سال پیش برای جهان اسلام برنامه ریزی کرده است یعنی برای امروز ما، دانشگاه و کتابها را تغییر دادند. پزشکان ما تنها به خواندن کتاب های پزشکی تالیف شده در غرب اکتفا می کنند و تغییر این رویه نیز کاری است بسیار مشکل چرا که تغییر ناندیشه و فکر آدمی سخت است.

این در حالی است که کشورهای اروپایی خود از این کتاب ها استفاده نمی کنند بلکه کتاب های طب سنتی قدیمی مانند کتاب قانون ابوعلی سینا را در دانشگاه های خود تدریس می کنند. برای مثال در کتابهای شیمیایی چننی آمده که نمک برای فشارخون مضر است ولی اگر میزان منیزیم و پتاسیم همن نمک بیشتر از سدیم باشد فشار خون را پایین می­ آورد اما در مراحل تصفیه تغییراتی بر روی ان اعمال می شود که نه تنها فشار خون را درمان نمی کند بلکه مخوجب تشدید آن نیز می شود.

همه جوانب زندگی ما را تغییر دادند و سبک جدیدی از زندگی برای ما تعریف کردند تغییر در لباس، در مواد شوینده در خوراک. این تغییر سبک موجب شد تا مسلمانان به امراض گوناگونی مبتلا و در نتیجه به داروها و تجهیزات پزشکی تولید غرب نیاز پیدا کنند. سود حاصل از فروش این داروها صرف تولید اسلحه می شود که با آن برای کشتن و حذف انسان های بیگناه استفاده می کنند همان چیزی که امروزه در سوریه، فلسطین، میانمار و دیگر کشورهای اسلامی شاهد آن هستیم.

برای مقابله با این نقشه پلید دشمن باید سبک زندگیمان را تغییر دهیم از پوشش و خوراک گرفته تا عادات روزانه زندگی . اگر خود کشورهای اسلامی دارو را در داخل تولید کنند دیگر لازم از کشورهای اروپایی دارو بخرند.

خدواند متعال گیاهان دارویی منطقه را متناسب با نیزا و بیماری های شایع در هر منطقه آفریده است به گونه ای که با بررسی گیاهان موجود در هر منطقه می توان به امراض شایع در آن پی برد.

ما می توانیم جلوی این سبک زندگی غلط را بگیریم چرا که طب سنتی اسلامی قادر است تا این مشکلات را به راحتی حل کند.

منبع:مسلمانان جهان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x