تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پاسخ یک فرزند شهید به یاوه‌گویی‌های کری

  • کد خبر : 17114
  • 06 بهمن 1392 - 20:15
پاسخ یک فرزند شهید به یاوه‌گویی‌های کری

آقای کری، اگر شما درک و فهمی از قدرت موشکی، نظامی و امنیتی ایران اسلامی داشتید، هرگز چنین یاوه‌گویی نمی‌کردید.

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر، احمد جعفری، فرزند شهید خلیل الله جعفری در صفحه اجتماعی خود  نوشت: باسلام و درود بی کران به صاحب الزمان(عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای، در سایتهای خبری مطلبی را خواندم که جان کری وزیر امورخارجه آمریکا ایران را به حمله نظامی تهدید کرده که لازم دانستم پاسخی به یاوه گویی ایشان بدهم.

آقای جان کری شما و قدرتهای وابسته نظامی به جنابعالی در مقابل چشمان مردم مجاهد و باایمان ایران اسلامی کوچک و حقیر هستید. اگر جنابعالی درک و فهمی از قدرت موشکی، نظامی و امنیتی ایران اسلامی داشتید هرگز چنین یاوه گویی نمی کردید.

به جنابعالی توصیه میکنم حتما فیلمهای جنگ ۸ساله دفاع مقدس را ملاحظه کرده تا رشادت سربازان رهبری و شهدای عزیزمان برای شما به اثبات برسد که چگونه پوزه نوکرتان صدام را به خاک مالیدند.

آقای جان کری اگرقرار براین باشد مردم شریف ایران اسلامی از موشکهای شما در هراس باشند پس بدانید شهروندان رژیم جعلی و نامشروع اسراییل با گوشهای خود صدای غرش موشکهای شهاب ۳ و سجیل را در اسراییل خواهند شنید و جهنم را با چشمان خودخواهند دید و تمام پایگاههای اطراف ایران به قتلگاه سربازان شما خواهد شد و شهرهای تل آویو، اورشلیم و حیفا به جهنمی از آتش تبدیل خواهدشد و آغازگر آن با شماست اما تصمیم گیرنده پایان آن ایران است.

هر زمانی که حضرت آقا دستور دهند سربازان آقا سیدعلی در تل آویو رژه رفته و در قدس نماز جماعت برگزار خواهند کرد و اگر زمانش فرا برسد موشکهای سجیل و شهاب به وظیفه شان عمل خواهند کرد و اینجانب به عنوان یک فرزند شهید و سرباز کوچک رهبری به سردمداران غرب و خصوصا اسراییل اعلام میکنم اگر به گفتمان بنده شکی داشته میتوانید گزینه خود را عملی کرده و آنگاه خود شاهدمحو و نابودی کشور نامشروع، خونخوار جعلی و سرطانی اسراییل بوده و پرچم این کشور برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرده شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کامران کولیوند
بهمن ۶, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

درود بر شرف و عزت تمام ایرانیان پشتیبان ولایت مخصوصاً آقای احمد جعفری
در یک کلام می گویم….. وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد….

1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x