تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

منتقمی: تجربیات پروین نسبت به من بیشتراست/ انسجام و وحدت دو رکن مهم برای موفقیت پرسپولیس هستند

  • کد خبر : 16940
  • 06 بهمن 1392 - 8:00
منتقمی: تجربیات پروین نسبت به من بیشتراست/ انسجام و وحدت دو رکن مهم برای موفقیت پرسپولیس هستند

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص عدم انتخابش به عنوان سرپرست این تیم گفت: رویانیان مدیرعامل سابق مرا به عنوان سرپرست پیشنهاد داد اما اعضای هیئت مدیره علی پروین را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند.

 

 

کمال مهر:بهروز منتقمی افزود: به هر حال پروین پیشکسوت پرسپولیس است و جزو اعضای هیئت مدیره هم محسوب می‌شود، بر این اساس وی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد.منتقمی درباره ناتوانیش در دفاع ازخود برای احراز پست سرپرستی باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوع شایعه است، همچنین، یکسری افراد خیال‌پرداز این مطالب را بیان کردند.

علی پروین عضو هیئت مدیره است براین اساس اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند که به خاطر تجربیات زیاد، پروین را سرپرست باشگاه کنند.

منتقمی در خصوص انتخابش به عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی بیان کرد: من اطلاعی درباره این موضوع ندارم تا جایی که می‌دانم اعضای هیئت مدیره هنوز گزینه‌های مدیرعاملی را به وزیر ورزش ارائه نکردند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال وزیر ورزش هنوز اظهار نظری در مورد مدیرعامل جدید پرسپولیس نکرده است تا ببینیم که چه فردی را  برای این پست در نظر دارد.

وی درباره مدیریت پروین در باشگاه پرسپولیس بیان کرد: چند وقتی باید بگذرد تا درمورد عملکرد پروین در سمت سرپرستی باشگاه نظر بدهیم، رویانیان چند وقت پیش تصمیم به خداحافظی گرفت و هم‌اکنون هم امور باقیمانده را قرار است اجرا کند.

وی در ادامه اظهار داشت: موضوعات مالی یکی از ارکان اصلی باشگاه پرسپولیس است، بر این اساس پروین در ابتدا باید برای هزینه‌های سنگین باشگاه پرسپولیس اقداماتی انجام دهد.

وی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس نیازمند یک مدیر کارآمد است تا هزینه‌ها را کنترل و درایت کند به هر حال اداره باشگاه پرسپولیس کار سختی است و مدیر جدید باید بتواند برای باشگاه درآمدزایی کند.

** بدهی ۴۰ میلیاردی یک موضوع واهی است

منتقمی در خصوص بدهی ۴۰ میلیاردی باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوع شایعه‌ای بیش نیست. برخی از افراد برای تخریب تیم پرسپولیس این مطالب را بیان کردند، باشگاه بدهی دارد اما بدهی چند میلیاردی صحت ندارد.

منتقمی تصریح کرد: تا وقتی که حسابرس باشگاه گزارش مالی باشگاه پرسپولیس ارائه نکنند نمی‌توانیم در مورد بدهی باشگاه اظهار نظر کنیم.

وی بیان کرد: رویانیان عضو هیئت مدیره پرسپولیس است و قرار است به پروین کمک کند با توجه به علاقمندیش به پرسپولیس قرار است که تمام کارهای اقتصادی که قولش را داده بود انجام دهد.

وی در خصوص پیشنهاد یک باشگاه قطری به سید جلال حسینی بیان کرد: من نامه‌ای از سوی باشگاه قطری ندیدم. شاید باشگاه قطری به صورت مستقیم با سید جلال حسینی مذاکره کرده است، به هر حال سیدجلال حسینی مدافع با تجربه و توانمند پرسپولیس است وبه نظر نمی‌رسد دایی به وی اجازه جدایی بدهد.

وی در مورد شرط فسخ قرارداد سه بازیکن پرسپولیس بعد از استعفای رویانیان بیان کرد: قراردادهای خلعتبری، حسینی و حقیقی براساس ضوابط و آئین نامه نقل و انتقالات سازمان لیگ تنظیم شده است به نظر نمی‌رسد که دربندی از قرارداد آن‌ها مسئله استعفای رویانیان مطرح شده باشد.

منتقمی در مورد درخواست رضا حقیقی برای جدایی از باشگاه پرسپولیس گفت: من چنین درخواستی را ندیدم درخواست حقیقی باید مکتوب باشد تا درباره‌اش تصمیم گیری کنیم.

وی در مورد اختلافات مطرح شده بین علی دایی و علی پروین اظهار داشت: برخوردهای این دو نفر با یکدیگر مناسب است و ما اختلافی مشاهده نکردیم.

وی درادامه اظهار داشت: علی پروین و علی دایی موفقیت پرسپولیس را می‌خواهند مطرح کردن موضوع اختلاف این دو نفر با یکدیگر باعث آسیب رساندن به پیکره تیم پرسپولیس می‌شود.

منتقمی عنوان کرد: به هر حال انسجام و وحدت دو رکن مهم برای موفقیت تیم پرسپولیس هستند امیدوارم تیم پرسپولیس سربلند از بازی فردا بیرون بیایند تا وارد مسائل حاشیه‌ای نشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هزینه بلیت سفر پرسپولیس به اهواز از سوی رویانیان برطرف شد و تیم مشکلی در این ارتباط ندارد.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x