تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

کولیوند:مهم ترین اولویت بودجه ۹۳ استان البرز ، پروژه «اتوبان شهید همت» می باشد

  • کد خبر : 16965
  • 06 بهمن 1392 - 9:04
کولیوند:مهم ترین اولویت بودجه ۹۳ استان البرز ، پروژه «اتوبان شهید همت» می باشد

نماینده مردم کرج:در استان البرز چند پروژه عمرانی ملی داریم که مهم ترین آن اتوبان شهید همت می باشد و تکمیل این پروژه گره فقط استان را باز نمی کند بلکه گره کشور باز می شود.

 

به گزارش گروه استان «کمال مهر»:

محمد جواد کولیوند در گفتگوی اختصاصی با «کمال مهر» در خصوص بودجه استان البرز در سال ۹۳ اظهار داشت؛در دوبخش بودجه های جاری و عمرانی استان در قسمت بودجه عمرانی و تملک دارایی ها در حدود ۱۴۸میلیارد تومان بودجه استان می باشد.

وی در ادامه افزود: البته این اعتبار است و تخصیص نیست ، که دستگاه ها نسبت به توافق نامه ها و درآمدهای کشور از خزانه بودجه تخصیصی در یافت می کنند.

نماینده مردم کرج پیرامون تخصیص بودجه البرز درسال ۹۲ را۱۰درصد عنوان داشت و تاکید کرد؛ ۱۰درصد در کل کشور این خیلی کم است باید مدیریت کنیم ، منابع خیلی محدود هستند و انشالله با توافقاتی که انجام شده برای سال آینده ۹۳ تخصیص اعتبارات استان به ۲۵ % برسد.

کولیوند با ابراز امیدواری در تحقق ۱۵الی ۲۰ درصدی تخصیص بودجه برای استان البرز تاکید کرد:سعی و برنامه ما این است که موارد نسبت به سال ۹۲ پیشرفت داده بشود.

 

وی افزود:به هرشکل در استان چند پروژه عمرانی ملی داریم که مهم ترین آن اتوبان شهید همت می باشد و تکمیل این پروژه گره فقط استان را باز نمی کند بلکه گره کشور باز می شود .انشاالله سال آینده قسمت اعظم این پروژه شکل می گیرد.

محمد جواد کولیوند با اشاره به اهمیت بهداشت و درمان استان البرز تخصیص بودجه دراین بخش را حائز اهمیت و اولویت دوم بودجه استان البرز دانست و تاکید کرد:دو بیمارستان کرج و فردیس بودجه مصوب دارند ولی تاکنون تخصیصی برای آنها لحاظ نشده و این موضوع برای استان البرز خیلی مهم بوده و باید دنبال و پیگیری شود.

وی در انتهای سخنانش درخصوص اولویت های بودجه استان البرز گفت: اولویت یک اتوبان شهید همت و اولویت های بعدی بهداشت درمان و بخش ورزش و جوانان می باشد.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x