تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

خودرویی برای رانندگی عمودی! +جدول

  • کد خبر : 16854
  • 06 بهمن 1392 - 6:52
خودرویی برای رانندگی عمودی! +جدول

“AKA24” طرحی است مفهومی و البته روی کاغذ ولی در همین حد هم به قدری جذاب بوده است که داوران مسابقات طراحی خودروی میشلن در سال ۲۰۱۴ آن را پسندیده و به عنوان بهترین طرح آینده انتخاب کرده اند.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر،  خودروهای بدون راننده یکی از ایده های اصلی برای خودروسازانی شده است که بازار آینده را برای خودشان پیش بینی کرده اند. آن ها همیشه به دنبال طرح هایی می گردند که بهترین کارایی و زیباترین چهره را داشته باشند.

“AKA24” طرحی است مفهومی و البته روی کاغذ ولی در همین حد هم به قدری جذاب بوده است که داوران مسابقات طراحی خودروی میشلن در سال ۲۰۱۴ آن را پسندیده و به عنوان بهترین طرح آینده انتخاب کرده اند که این می توان افتخاری برای تیم طراحی آن باشد.

“چونگ دونگ” سرپرست تیم طراحی چینی این خودرو است و در مورد آن اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار داده است. این خودرو می تواند به صورت دستی یا اتوماتیک هدایت شود که این امر تنها با گرفتن یا رها کردن فرمان قابل کنترل است.

نکته بسیار مهم در مورد این خودرو جهت های حرکت آن است به طوری که اگر خودرویی در حالت دستی باشد مانند دیگر خودروها در سطح جاده حرکت می کند ولی با رها کردن فرمان و آغاز سیستم خودکار خودرو به صورت عمودی در آمده و در کناره بزرگراه عمودی حرکت می کند.

این خودرو نیاز به اتوبان های آینده دارد زیرا در آینده با مغناطیسی شدن خیابان هاست که می توان از این خودرو در حالت خودکار استفاده کرد. سرپرست تیم همچنین آورده است: این خودرو بدنه ای شیشه ای دارد و فضای داخلی آن برخلاف آنچه به نظر می رسد بسیار بیشتر است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x