تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

تعیین جایزه برای به جهاد رفتن شیوخ وهابی

  • کد خبر : 17109
  • 06 بهمن 1392 - 20:11
تعیین جایزه برای به جهاد رفتن شیوخ وهابی

اقدامات جنایت بار تروریست های غربی عربی در سوریه از آغاز بحران این کشور در ۳۵ ماه گذشته، منجر به کشته شدن دهها هزار نفر، زخمی شدن صدها هزار و آوارگی میلیونها شهروند بی دفاع سوری شده است .

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر، یک شهروند اماراتی در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که این سه شیخ وهابی که برای موضوع به اصطلاح “جهاد” در سوریه تبلیغ زیادی می کنند، اگر خودشان برای جنگ به سوریه بروند، برای هریک از آنان یک میلیون درهم پاداش در نظر خواهد گرفت.

چندی پیش هم “داوود الشریان” از مجریان شبکه ام بی سی عربستان، ضمن بیان سخنان بسیار تند در انتقاد از تعدادی از مبلغان سعودی که با فریب جوانان و نوجوانان آنها را به جنگ با سوریه تشویق می کنند، گفته بود: مبلغان سعودی مانند “سلمان العوده”، “محمد العواجی” و “محمد العریفی” فرزندانمان را به افغانستان، عراق و سوریه می فرستند درحالیکه فرزندان خود آنان در رفاه زندگی می کنند.

مبلغان وهابی از ابزارهای رژیم های مرتجع عرب به ویژه عربستان برای تهییج جوانان عرب برای نبرد در سوریه هستند، اقدام جنایت باری که از سوی این مبلغان به عنوان جهاد یاد می شود.

اقدامات جنایت بار تروریست های غربی عربی در سوریه از آغاز بحران این کشور در ۳۵ ماه گذشته، منجر به کشته شدن دهها هزار نفر، زخمی شدن صدها هزار و آوارگی میلیونها شهروند بی دفاع سوری شده است که متاسفانه سازمانهای باصطلاح حقوق بشری بین المللی نیز برای رضایت غرب و جذب دلاری های باد آورده عرب ها چشم خود را به روی این جنایات بسته اند.

منبع: جام نیوز
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x