تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

افشاگری همایون در مورد پشت پرده شبکه های ماهواره ای

  • کد خبر : 17118
  • 06 بهمن 1392 - 20:20
افشاگری همایون در مورد پشت پرده شبکه های ماهواره ای

چگونه هست که بهرام مشیری در شبکه پارس برنامه اجرا می کند و به شبکه پول می دهد و خودش هم از جاهای دیگر پول می گیرد و می آید به شاه بد و بیراه می گوید اما منابع مالی خودش و سازمانی که او را حمایت می کند را توضیح نمی دهد؟

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر، شهرام همایون، مدیر و مجری تلویزیون ماهواره ای سلطنت طلب کانال یک، در واکنش به انتقاد “بهرام مشیری” از خاندان پهلوی در شبکه پارس، به شدت عصبانی شده و یک بار دیگر مشیری را به باد انتقاد گرفت.

وی در ابتدا گفت: «متاسفانه یک دست پنهان در جامعه ایرانی بسیار فعال است و این دست پنهان سعی می کند با وارونه نشان دادن حقایق مردم را در جهالت نگه دارد.»

همایون با تعریف و تمجید از رضا شاه و با کنایه زدن به بهرام مشیری افزود: «کدام انسان شرافتمندی که بویی از انسانیت برده باشد، می تواند به خاطر اینکه از شاه خوشش نمی آید، کارهای خوب شاه را زیر سوال ببرد؟»

مدیر کانال یک ادامه داد: «چگونه هست که بهرام مشیری در شبکه پارس برنامه اجرا می کند و به شبکه پول می دهد و خودش هم از جاهای دیگر پول می گیرد و می آید به شاه بد و بیراه می گوید اما منابع مالی خودش و سازمانی که او را حمایت می کند را توضیح نمی دهد؟»

شهرام همایون با اشاره به اینکه از سوی بهرام مشیری متهم به دریافت پول از سوی سلطنت طلب ها شده بود، گفت: «چرا مرا متهم به دریافت پول از سوی سلطنت طلب ها می کنید؟ در تلویزیون پارسی که آقای شجره مدیرش است و خود شما آقای بهرام مشیری در آن برنامه اجرا می کنید، تمامی هزینه هایش از سوی سلطنت طلب ها پرداخت می شود. از سوی طرفداران رضا پهلوی هزینه ها داده می شود.»

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x