تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

آتش‌نشانی و بهداشت و درمان کرج تفاهمنامه امضا کردند

  • کد خبر : 16770
  • 05 بهمن 1392 - 17:58
آتش‌نشانی و بهداشت و درمان کرج تفاهمنامه امضا کردند

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کرج در راستای تقویت فرهنگ ایمنی و آشنایی بیشتر با مسایل ایمنی تفاهمنامه امضا کردند.

 

 

به گزارش  کمال مهر به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، برگزاری دوره‌های آموزشی برای اقشار مختلف جامعه یکی از رسالت‌های اداره آموزش‌های برون سازمانی آتش‌نشانی کرج است که با برگزاری ده‌ها دوره ویژه داوطلبین آزاد، نیروهای پلیس، کسبه و بازاریان، دانش‌آموزان و دانشجویان و… دنبال می‌شود و سالانه چندین هزار نفر موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره می‌شوند.

این دوره‌های آموزشی که در راستای نهادینه شدن فرهنگ ایمنی و آشنایی بیشتر اقشار جامعه با نکات ایمنی و هشدارهای کارشناسان درباره رفتارهای پُر خطر و حادثه‌ساز انجام می‌شود، عموما به صورت رایگان است و مدرسان از میان مجرب‌ترین اساتید و آتش‌نشانان برگزیده می‌شوند.

در همین راستا، شبکه بهداشت و درمان شهرستان کرج با توجه به اهمیت ایمنی در محیط حرفه‌ای کار و ایجاد دغدغه رعایت نکات ایمنی میان پرسنل، طی تفاهمنامه‌ای با سازمان آتش‌نشانی کرج، خواستار برگزاری یک دوره  آموزشی متخصص کارکنان این شبکه شده است.

بر این اساس، این دوره آموزشی در سه جلسه و مجموعا ۱۲ ساعت آموزش‌های تئوری و عملیاتی، در ایستگاه ۱۰۷  واقع در بلوار استقلال رجایی شهر برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود مباحثی از قبیل آشنایی با انواع خاموش کننده و نحوه استفاده، تئوری حریق، تئوری نجات و امداد، ایمنی برق و گاز، آشنایی با دستگاه تنفسی و نحوه استفاده، شناخت انواع لوله‌های نواری و… توسط کارشناسان اداره آموزش این نهاد ارائه و تدریس می‌شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x