تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

اهالی این منطقه از انگلستان بدترین “رژیم غذایی” را دارند

  • کد خبر : 16522
  • 04 بهمن 1392 - 9:07
اهالی این منطقه از انگلستان بدترین “رژیم غذایی” را دارند

دانشمندان با بررسی “رژیم غذایی” اهالی مناطق مختلف کشور انگلستان ناحیه‌ای که اهالی آن بدترین رژیم غذایی را دارند،‌ کشف کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان کمال مهر، دانشمندان بریتانیایی دریافته‌اند که اکثر جمعیت این کشور چهار سال مسن‌تر از سن واقعی خود شده‌اند.

گفتنی است: دانشمندان علت این اتفاق را عادات بد غذایی مانند مصرف نوشیدنی‌ها، سیگار کشیدن و مصرف نوشابه‌های گازدار و همین‌طور خوردن انواع فست‌فودها می‌دانند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ این رژیم غذایی نامناسب در کنار عدم ورزش کردن و افزایش استرس‌های

کاری و خانوادگی همگی سبب پیرشدن افراد شده است.دانشمندان دریافته‌اند ۸۶ درصد از بدن افراد رشدی بیشتر از سن واقعی خود داشته و پیر شده است.

دانشمندان با بررسی‌ اهالی سرزمین‌های مختلف در دنیا دریافته‌اند که اهالی مناطقی از دنیا که میوه‌ و سبزیجات زیاد در رژیم غذایی خود دارند جوان‌تر از سن واقعی خود می‌مانند.

دانشمندان انگلیسی هشدار می‌دهند که ادامه دادن به این “رژیم غذایی” ناسالم می‌تواند در نهایت سبب پایین آمدن شاخص امید به زندگی بین اهالی این کشور شود.

دانشمندان کنترل وزن، داشتن رژیم غذایی سالم، ورزش، ترک سیگار، کنترل قند و چربی خون را به ویژه به اهالی منطقه‌ی ولز که بدترین شاخص‌ها را در اختیار دارند توصیه اکید می‌کنند.

ان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x