تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دشمن شناسی و ضرورت وحدت بیش از هر زمان دیگر نیاز امروز است

  • کد خبر : 16590
  • 04 بهمن 1392 - 21:17
دشمن شناسی و ضرورت وحدت بیش از هر زمان دیگر نیاز امروز است

امام جمعه شهرستان فردیس گفت:امروز به واسطه حضور دشمنان در منطقه و دسیسه های آنان علیه مسلمانان ضرورت وحدت و دشمن شناسی بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

گروه استانی«کمال مهر»؛حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته فردیس اظهار داشت:دشمن سعی دارد بین مذاهب اسلامی تفرقه و اختلاف بیندازد اما امت اسلامی باید بدانند که مشترکات زیادی بین آنها وجود دارد که لازم است برروی این مشترکات با هم وحدت داشته باشند.

وی فرقه های وهابیت وبهائیت را ساخته دست اسرائیل و آمریکا دانست و افزود: یکی از ابزارهایی که دشمنان برای مقابله با اسلام به وجود آورده اند ایجاد دو فرقه بهائیت و وهابیت در درون اسلام می باشد در حالیکه نه بهائیت با شیعه ربطی دارد و نه وهابیت با اهل تسنن،بلکه ماموریت آنها ایجاد تفرقه بین امت اسلام است.

امام جمعه فردیس در بخش دیگری از سخنانش اظهارکرد:در کنفرانس ژنو ۲بیش از۳۰ کشورشرکت کرده اند که بعضی ازاین کشورها هیچ ارتباطی با مساله سوریه ندارند اما با اصرارآمریکا و حامیان تروریست درسوریه به این کنفرانس دعوت شده اند، اما از بازیگر نقش اول این سناریو که جمهوری اسلامی ایران است دعوت نشده است .

وی تصریح کرد: هرچند بر لغو برخی تحریم ها در توافق ژنو تاکید شده اما تجربه ثابت کرده دشمنی آمریکایی ها و برخی کشورهای غربی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته است.

وی با تاکید براینکه ما باید بر تواناییهای خودمان در داخل کشور تکیه کنیم عنوان کرد:باید همچنان به اقتصاد مقاومتی روی بیاوریم چرا که دشمنان ،انقلاب اسلامی ایران را تهدیدی برای منافع خود می دانند و بخاطر همین هیچ وقت دست از دشمنی با ما بر نمی دارند.

امام جمعه فردیس با اشاره به فرا رسیدن ماه بهمن ادامه داد: این ماه برای ملت ما، یادآور دوران خوش خاطره ها و روزهای نجات، رهایی و استقلال خواهی ملت و حماسه و انقلاب است.

حجت الاسلام ایمانی یادآوری کرد: در این ماه با همت و حضور ملت تحت رهبری های امام خمینی(ره)، حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی درهم فروریخت و بزرگ ترین معجزه قرن تحقق پیدا کرد.

وی تاکید کرد: ملت ایران تا آخرین لحظه خود از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حقوق خود دفاع کرده و قدمی عقب نشینی نخواهد کرد.

خطیب جمعه فردیس  با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در کنفرانس وحدت اسلامی در سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق(ع) خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، توطئه ای که امروز دشمنان اسلام برای بر اندازی امت اسلامی طراحی کرده اند، تفرقه اندازی میان مذاهب مختلف شیعه و سنی است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x