تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

ضرورت تجهیز خودروهای عبوری از محورهای کوهستانی البرز

  • کد خبر : 16364
  • 03 بهمن 1392 - 11:23
ضرورت تجهیز خودروهای عبوری از محورهای کوهستانی البرز

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: مسافرانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی این استان را دارند، باید خودروی خود را مجهز به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ کنند.

 

رضا اکبری اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل زمستان به سر می‌بریم و در این فصل از سال شاهد بارش باران و برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی هستیم، لازم است که مسافران با از سلامت خودروهای خود از جمله تجهیزات زمستانی پیش از سفر اطمینان حاصل کنند.

وی تصریح کرد: مسافرانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی استان البرز را دارند، باید پیش از عزیمت به مقصد، ابتدا از وضعیت آب و هوایی جاده‌ها و همچنین مقصد خود اطلاع حاصل کرده و از حرکت با خودروهایی که دارای نقص فنی است، خودداری کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی تاکید کرد: در این فصل از سال باید خودروها به وسائل گرمایشی و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز باشند، تا ایمنی و سلامت راننده و مسافران در طول سفر تامین شود.

* اعلام محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته در البرز

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات روزهای پایانی هفته اظهار داشت: در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد افزایش سفر به مناطق شمالی کشور از محورهای برون‌شهری استان البرز به ویژه جاده چالوس

هستیم و به همین دلیل برای روان‌سازی ترافیک باید محدودیت‌هایی را به صورت موقتی اعمال کنیم.

وی بیان داشت: این محدودیت‌ها در جمعه هفته جاری نیز اعمال شده و بر اساس دستورالعمل پلیس راه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۴ بهمن تا ساعت ۲۴ عبور تمام خودروها در جاده چالوس از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: بر این اساس ماموران پلیس راه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه این روز تا ساعت ۲۴ از تردد خودروها از میدان امیر کبیر کرج به سمت مرزن‌آباد جلوگیری می‌کنند.

اکبری ادامه داد: همچنین مانند هفته‌های گذشته در این ساعت حرت انواع تریلر، کامیون‌ و موتورسیکلت‌ها در محور کرج ـ چالوس ممنوع است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x