تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

زندگی به سبک ۱۰۰۰ سال پیش +عکس

  • کد خبر : 16199
  • 03 بهمن 1392 - 7:15
زندگی به سبک ۱۰۰۰ سال پیش +عکس

“پاول ساپوژینکو” جوانی ۲۴ ساله است که تصمیم گرفته تا به سبک اجدادش زندگی کند و کمی از دنیای پیچیده و پر زرق و برق امروزی دور بماند.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر،  انسان ها همیشه برای زندگی راحت تر تلاش می کنند و از این روست که با گسترش علم به دنبال تسهیل بخشیدن به تمامی کارها هستند اما این باعث شده است که زندگی انسان های گذشته را نیز ما از یاد ببریم و سبک آ« ها را فراموش کنیم.

“پاول ساپوژینکو” جوانی ۲۴ ساله است که تصمیم گرفته تا به سبک اجدادش زندگی کند و کمی از دنیای پیچیده و پر زرق و برق امروزی دور بماند. این جوان که اهل روسیه است زندگی خود را به ۱۰۰۰ سال پیش برگردانده و از امکاناتی استفاده می کند که در آن زمان وجود داشته است.

بر اساس ایده زندگی به سبک ۱۰۰۰ سال پیش عده ای از دانشمندان نیز تشویق شده اند تا سیستم بدنی و رفتاری او را مورد تجزیه و تحلیلی قرار دهند تا روند تغییراتش را در طول مدت این آزمایش بررسی کنند. این دانشمندان اعتقاد دارند زندگی این مرد می تواند باعث طول عمرش شود.

پاول برای ایده خود و قطع ارتباط از تمامی دنیا روستایی دور افتاده را انتخاب کرده است و میگوید من دوست دارم تنهایی در گذشته زندگی کنم و از پیشینیان زندگی کردن را یاد بگیرم. او از وسایل و حتی ظروفی استفاده می کند که شکل و شمایلی ۱۰۰۰ ساله دارند و از جنس همان مواد است. او هم اکنون ۸ ماه است که در این حالت زندگی می کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x