تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

درگیری صوری زوج تبهکار برای سرقت

  • کد خبر : 16257
  • 03 بهمن 1392 - 8:22
درگیری صوری زوج تبهکار برای سرقت

زوج سابقه دار که با درگیری صوری از مغازه ها سرقت می کردند، در جریان آخرین سرقت خود دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، ماموران یگان امداد شهرستان اراک هنگام گشت زنی در یکی از خیابان های شهر متوجه سرو صدایی در یک مغازه ابزار فروشی شده و برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند. ماموران انتظامی با حضور در محل دریافتند که درگیری لفظی بین زن خریدار و صاحب مغازه رخ داده و شخصی دیگری نیز در حال میانجی گیری و خارج کردن آن زن از محل می باشد.در بررسی های اولیه، ماموران انتظامی به رفتار شخص خریدار و فرد دیگر مظنون شده و برای بررسی بیشتر آنها را به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ “مصطفی ویسمه ای” فرمانده انتظامی شهرستان اراک در این باره گفت : با انتقال دو فرد مظنون به یگان انتظامی و در بررسی سوابق آن ها مشاهده شد که آن ها از سارقان سابقه دار و دارای سابقه سرقت طلاجات از کودکان می باشند. در بازرسی بدنی صورت گرفته از این دو نفر یک قبضه سلاح کلت تقلبی، تعدادی سلاح سرد ، آلات و ابزار سرقت و مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف شد.

وی با اشاره به اعترافات متهمان اضافه کرد : متهمان در بازجویی های صورت گرفته اذعان داشتند که به منظور سرقت و به عنوان خریدار وارد مغازه ها شده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت اشیاء با ارزش می کردند و در صورتی که صاحب مغازه کوچک ترین ظنی نسبت به آن ها داشت با درگیری صوری و حضور فرد دیگر به عنوان میانجی از محل متواری می شدند.

سرهنگ ویسمه ای در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات تکمیلی از متهمان دستگیر شده، از کلیه شهروندان خواست در صورتی که با این روش از آن ها سرقتی صورت گرفته مراتب را برای شناسایی سارقان به پلیس ۱۱۰ گزارش و در صورت رویت هر گونه رفتار و حضور مشکوک اشخاصی در محل کسب و کار خود مراتب را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x