تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

فرماندار شهرستان کرج : آشفتگی ادارات و بی برنامگی مدیران آن را برنخواهم تافت

  • کد خبر : 15930
  • 02 بهمن 1392 - 8:38
فرماندار شهرستان کرج : آشفتگی ادارات و بی برنامگی مدیران آن را برنخواهم تافت

فرماندار شهرستان کرج گفت : برخی از مدیران کل در ادارات به گونه ای رفتار میکنند که گویی چیزی از نحوه مدیریت صحیح نیاموخته اند که من این آشفتگی را برنخواهم تافت.

گروه استانی کمال مهر؛ محمدتقی ایرانی در حاشیه اولین جلسه شورای اداری شهرستان کرج در دولت تدبیر وامید در گفتگو با خبرنگار ما افزود : در پی سرکشی به ادارات شهرستان کرج ، در کمال تأسف شاهد بسیاری از مسائل بودم که نشان از وضعیت آشفته در این ادارات داشت .

وی با بیان اینکه انگار نه انگار که مدیران این ادارات در حال اداره کردن بخشهای یک کلانشهر هستند اظهار داشت : این مدیران گویی شهر خاش را در لرستان اداره میکنند.

فرماندار شهرستان کرج ادامه داد: این شهر بزرگ و پر استعداد نیاز به نگاهی کلان دارد و من نمیتوانم بسیاری از رفتارهای این مدیران را از جمله ترک نمودن شهر بدون اطلاع بخشی به فرمانداری را برتابم و برخی از مدیران به گونه ای رفتار می کنند که گویی چیزی به آنها یاد داده نشده است.

ایرانی با بیان اینکه منبعد تمامی مدیران در تمام جلسات باید حضور فعال داشته باشند و یا نماینده درجه اول خود را حاضر نمایند افزود : کرج نیاز به برنامه ریزی و سیاستهای ویژه ای دارد که من در پی انجام آن به بهترین شکل هستم .

وی خاطر نشان کرد : مدیران خود را با این نگاه همراه کنند و گرنه منتظر پیامدهای آن باشند.

منبع :تیتر۱

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15930

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x